عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:تمرکز و تلاش دولت به خصوص شخص رئیس جمهوری برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم است. به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد پنجشنبه شب در نخستین سالگرد خادم الشهدا”حاج احمد یلالی” در گلزار شهدای آبادان اظهار داشت: با همت […]

عصر خوزستان:

تلاش دولت برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم است

آبادان – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:تمرکز و تلاش دولت به خصوص شخص رئیس جمهوری برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد پنجشنبه شب در نخستین سالگرد خادم الشهدا”حاج احمد یلالی” در گلزار شهدای آبادان اظهار داشت: با همت مردم دولت انقلابی تشکیل شده است و برای برطرف کردن مشکلات هشت سال گذشت حداقل باید به این دولت خدمتگذار یک سال مهلت داد تا تورم و ‌گرانی را مهار کند.

وی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و گفت:دشمن در ۴۱ سال گذشته با ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب، تحریم و جنگ نرم و سخت سعی در شکست انقلاب را داشت ولی هیچگاه به خواسته‌های خود نرسید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت:کشور در این چند سال گذشته تمرین سخت تحریم را پشت سر گذاشت ولی هیچگاه در برابر خواسته‌های دشمن سرخم نکرد.

وی لازمه برطرف شدن مشکلات در کشور را استفاده از استانداران، مدیران و جوانان پاکدست و انقلابی دانست و افزود:در استان خوزستان نیز در کنار استاندار انقلابی باید از مدیران پاکدست و انقلابی استفاده کرد. خوزستان جوانان متخصص بی شماری دارد که توان حل مشکلات را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در خورستان و امام جمعه اهواز اظهار داشت:دولت باید کارخانجات را فعال کند و مردم نیز برای حمایت از تولید داخل و حمایت از جوانان و کارگران کشور فقط از تولیدات داخلی استفاده کنند.

حاج احمد یلالی مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان و چهره‌های مردمی و خدمتگذار سختکوش سال گذشته به علت کرونا دار فانی را وداع گفت.

منبع: ایرنا