معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به حضور حدود ۱۵۰ خانم شاغل در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های دولتی، گفت: استقبال خوب بود و امیدواریم در برنامه‌های آینده شاهد استقبال بسیار بهتری باشیم و بانوان بهره لازم را از چنین جشنواره‌هایی ببرند. سکینه ناصری‌مقدم، در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان […]


معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به حضور حدود ۱۵۰ خانم شاغل در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های دولتی، گفت: استقبال خوب بود و امیدواریم در برنامه‌های آینده شاهد استقبال بسیار بهتری باشیم و بانوان بهره لازم را از چنین جشنواره‌هایی ببرند.

سکینه ناصری‌مقدم، در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های دولتی که امروز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط بین جامعه بانوان شاغل در سطح استان و با هماهنگی دفتر معاونت بانوان استانداری خوزستان و هیات همگانی استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: علاوه بر این‌که هدف ما ایجاد شور و نشاط بین جامعه بانوان شاغل در دستگاه‌های استان است، می‌خواهیم یکسری از رشته‌ها مثل فریزبی و داژبال را نیز به بانوان معرفی کنیم تا آن‌ها بتوانند در آینده جذب این رشته‌ها شوند.

معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به حضور حدود ۱۵۰ خانم شاغل در این جشنواره، گفت: استقبال خوب بود و امیدواریم در برنامه‌های آینده شاهد استقبال بسیار بهتری باشیم و بانوان بهره لازم را از چنین جشنواره‌هایی ببرند. همین امروز نیز شاهد شور و نشاط خوبی بین بانوان بودیم.

وی افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح شهرستان‌ها مسابقاتی با اهدافی که به آن اشاره داشتم، برنامه‌ریزی شده است و هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستانی نیز پای کار هستند.

ناصری‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: هیات همگانی خوزستان برنامه لیگ تندرستی را نیز در دست اجرا دارد که از ۲۴ مهرماه آغاز شده و تا ۲۴ آذر ادامه خواهد داشت. قرار است علاقه‌مندان به حضور در این لیگ تندرستی در هر دو بخش آقایان و بانوان با مراجعه به سایت irantandorosti.ir www. برای حضور در این لیگ ثبت‌نام کنند و در نهایت میزان تندرستی در سطح استان سنجیده خواهد شد.

همچنین پرستو شهنی نایب‌رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هیات همگانی در امر برگزاری این جشنواره با اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان همکاری داشت و فکر می‌کنم بعد از سال‌ها در دوران همه‌گیری کرونا که با رکود ورزشی و سلامتی مواجه بودیم، این جشنواره شور و نشاط خوبی در بین بانوان شاغل ایجاد کرد. بانوان شاغل با توجه به شرایطی که دارند نیازمند یک سری حرکات ورزشی هستند و انجام چنین برنامه‌هایی در سلامتی آن‌ها تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: خوشبختانه استقبال بی‌نظیری را از سوی بانوان شاغل دستگاه‌ها دیدیم و اگر شرایط از نظر کرونا بهتر شود، مطئمنا بازهم چنین جشنواره‌هایی را مثل همین امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بانوان شاغل برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام