عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به وجود ۲۳ هزار ایتام و محسنین زیرپوشش این نهاد حمایتی گفت: بیش از ۱۳ هزار حامی جدید با اجرای طرح ایران مهربان در خوزستان، به خانواده بزرگ حامیان استان اضافه شد. به گزارش ایرنا جمال شیبه روز سه‌شنبه در همایش […]

عصر خوزستان:

جذب ۱۳هزار حامی جدید ایتام در طرح ایران مهربان توسط کمیته امدادخوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به وجود ۲۳ هزار ایتام و محسنین زیرپوشش این نهاد حمایتی گفت: بیش از ۱۳ هزار حامی جدید با اجرای طرح ایران مهربان در خوزستان، به خانواده بزرگ حامیان استان اضافه شد.

به گزارش ایرنا جمال شیبه روز سه‌شنبه در همایش ملی طرح ایران مهربان و آیین پایانی جشنواره اکرام، با تقدیر از خیران، سپاه، بسیج و مراکز نیکوکاری برای مشارکت در طرح ایران مهربان، بیان کرد: همزمان با این پویش در اقدامی مبتکرانه و هوشمندانه طرح جشنواره اکرام و ایتام و محسنین با هدف شناساندن هرچه بیشتر این طرح و تشویق هر چه بیشتر نیکوکاران برای حمایت از ایتام در خوزستان اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به عنوان دبیرخانه این جشنواره معرفی شد و آثار را از تمامی استان ها برای داوری جمع آوری کرد.

شیبه ادامه داد: بخش های مختلف این جشنواره شامل خاطره، دلنوشته، آرزوی نقاشی، عکس، صنایع دستی و… بود که پس از دسته‌بندی و شماره‌گذاری آثاری که به صورت فیزیکی ارسال شده بود در مجموع بیش از ۲ هزار و ۸۰۰  اثر دریافت و به داوری راه یافت که بر اساس شاخص ها و معیارهای هنری مشخص شده با استفاده از اساتید پیشکسوت استانی و کشوری پایش و نتیجه گیری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد:  با طراحی نمایشگاه مجازی به آدرس ekramfest.emdad.ir نسخه دیجیتال آثار بارگذاری شده و مردم می‌توانند با مراجعه به این آدرس آثار را ببینند.

وی گفت: با رای داوران ۱۵ اثر برتر در این جشنواره برگزیده و معرفی شدند.

طرح ایران مهربان با همکاری سپاه و بسیج از پارسال اجرا شده است.

در مجموع ۵۰ هزار حامی ایتام با کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان مشارکت دارند.

۱۳۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان هستند.

منبع: ایرنا