عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – جانشین فرماندهی نیروی انتظامی آبادان گفت: طرح ضربتی پاکسازی تفرجگاه‌ها و نقاط جرم خیز در اروندکنار، چوئبده و آبادان آغاز شد و تا پاکسازی کامل این مناطق ادامه خواهد داشت. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ عزیزاله دارایی روز چهارشنبه با بیان اینکه امنیت مردم و خانواده‌ها […]

عصر خوزستان:

طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به جرم در آبادان آغاز شد

آبادان – ایرنا – جانشین فرماندهی نیروی انتظامی آبادان گفت: طرح ضربتی پاکسازی تفرجگاه‌ها و نقاط جرم خیز در اروندکنار، چوئبده و آبادان آغاز شد و تا پاکسازی کامل این مناطق ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ عزیزاله دارایی روز چهارشنبه با بیان اینکه امنیت مردم و خانواده‌ها برای پلیس بسیار مهم هست افزود: با توجه به درخواست شهروندان این طرح در تمامی نقاط شهرستان و همچنین مناطق اروندکنار و چوئبده در حال انجام است.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری‌ها با کمک یگان امداد در طول ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند ۱۹ خرده فروش مواد مخدر را در حوزه شهری آبادان و ۱۳ خرده فروش و سارق را در اروندکنار دستگیر و مقدار زیادی مواد مخدر سنتی و صنعتی به صورت بسته‌بندی شده را از مخفیگاه آنها کشف کنند.

سرهنگ دارایی با بیان اینکه برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال شد،گفت: در برخورد با موتورسواران مزاحم و رانندگان خودروهای هنجارشکن ، تعداد ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو توسط یگان امداد و پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

دارایی با قدردانی از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس اعلام کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ هرگونه موارد مشکوک و یا اخلال در نظم عمومی را به‌صورت شبانه‌روزی به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا