امام جمعه اهواز با اشاره به اختلال اخیر در سوخت رسانی، گفت: اختلال در سامانه سوختی کشور که در چند روز اخیر اتفاق افتاد یک پیام بسیار مهمی دارد که بنای دشمن بر ایجاد فشار حداکثری بر مردم است. حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد امروز (هفتم آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه […]


امام جمعه اهواز با اشاره به اختلال اخیر در سوخت رسانی، گفت: اختلال در سامانه سوختی کشور که در چند روز اخیر اتفاق افتاد یک پیام بسیار مهمی دارد که بنای دشمن بر ایجاد فشار حداکثری بر مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد امروز (هفتم آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: در نکته محوری بیانات رهبر معظم انقلاب، دو وظیفه مهم وجود دارد؛ اولین نکته ادای حق جامعه اسلامی است که این دارای دپو بخش است که بخش اول تبیین و تفسیر دین مبین اسلام با استناد به آیات قرآن است. مساله جامعیت دین مقدس اسلام باید تببین شود. اگر بدانید که عرصه فعالیت دین تمام زندگی بشر را در برمی گیرد از اعماق قلب انسان تا مسائل اجتماعی و دینی را در برمی گرید. بخش دوم ادای حق جامعه دینی است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دومین نکته وحدت  امت اسلامی و اتحاد مسلمین است؛ در حوزه بین الملل مساله لبنان و افغانستان بیسار مهم است. در حوزه داخل سفر رئیس دستگاه قضا را داشتیم که برکات فراوانی داشت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اختلالی اخیر در سوخت رسانی، گفت: اختلال در سامانه سوختی کشور که در چند روز اخیر اتفاق افتاد یک پیام بسیار مهمی دارد که بنای دشمن بر ایجاد فشار حداکثری بر مردم است. مسئولان آگاه باشند که از پالایشگاه ها مراقبت کنند.

موسوی فرد ادامه داد: ازدواج و فرزندآوری از مطالبات بسیار جدی اهل بیت عصمت و طهارت است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی در پایان با بیان این که زلزله اندیکا را فراموش نکنیم که دراستانه فصل بارندگی و سرما هستیم، خاطرنشان کرد: مسئولین استانی شرایط را مهیا کنند در اهواز نیاز به لایروبی داریم و دست دعا برای باران رحت الهی بلند می کنیم.

انتهای پیام