عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- طرح برق‌رسانی به روستاهای لازم و یعقوب از توابع بخش چغامیش دزفول آغاز شد. به گزارش ایرنا، رئیس اداره برق شهرستان دزفول پنجشنبه در آیین آغاز این طرح با بیان اینکه مسوولان دزفول نگاه ویژه ای به رفع محرومیت از مناطق محروم دارند، افزود: ۲ روستای یعقوب و لازم  فاقد هرگونه روشنایی هستند که با پیگیری […]

عصر خوزستان:

برق رسانی به ۲ روستای بخش چغامیش دزفول آغاز شد

دزفول-ایرنا- طرح برق‌رسانی به روستاهای لازم و یعقوب از توابع بخش چغامیش دزفول آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره برق شهرستان دزفول پنجشنبه در آیین آغاز این طرح با بیان اینکه مسوولان دزفول نگاه ویژه ای به رفع محرومیت از مناطق محروم دارند، افزود: ۲ روستای یعقوب و لازم  فاقد هرگونه روشنایی هستند که با پیگیری بخشدار چغامیش و مساعدت فرماندار و نماینده دزفول ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار آن تامین شد.

محسن نمازی‌فر افزود: ۱۰۰ اصله پایه و چهار ترانس با حجم شبکه چهار هزار و ۸۰۰ متر برای این روستاها انجام خواهد شد.

علی قلطاغ ساز معاون سیاسی فرمانداری ویژه دزفول نیز در این آیین گفت: مسوولان شهرستان نگاه ویژه ای به بخش محروم چغامیش دارند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و کمبودها بکار خواهند گرفت تا با توسعه روستاها از مهاجرت به دیگر روستاها و شهرها جلوگیری و روستاها آباد شوند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز اظهارداشت: بخش چغامیش ظرفیت‌های زیادی دارد که باید به آنها توجه شود.

سید احمد آوایی افزود: اهالی بخش چغامیش مردمی انقلابی و زحمتکش هستند ولی مشکلات زیادی  دارند؛ مسوولان تمام تلاش خود را برای رفع کمبودها خواهند داشت.

منبع: ایرنا