عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور بر ضرورت ساخت زندان‌های جدید برای جایگزینی با ابنیه زندان‌های قدیمی و خروج آنها از محدوده شهری تاکید کرد. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر محمدمهدی […]

عصر خوزستان:

رییس سازمان زندان‌ها برجایگزینی زندان‌های قدیمی در خارج شهرها تاکیدکرد

اهواز – ایرنا – رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور بر ضرورت ساخت زندان‌های جدید برای جایگزینی با ابنیه زندان‌های قدیمی و خروج آنها از محدوده شهری تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر محمدمهدی حاج‌محمدی به خوزستان و پیگیری پروژه‌ها و موضوعات مربوط به زندان‌های این استان، وی از پروژه ساخت زندان جدید شهر رامهرمز دیدن کرد.

در این بازدید رییس سازمان زندان‌ها گفت: لازم است در طرح انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها، زندان‌های جدید با جدیت ساخته شوند تا هرچه سریع‌تر از فضای شهری و مسکونی شهری به بیرون منتقل یابند.

وی با ضرورت چنین اقدامی به مدیرکل زندان‌های خوزستان تاکید کرد :باید با تدابیر لازم در آینده‌ای نزدیک، بهره‌برداری از زندان جدید رامهرمز و فرآیند تعطیلی زندان قدیم و انتقال آن به خارج از شهر به انجام برسد.

پژمان پروین مدیرکل زندان‌های استان خوزستان هنگام بازدید از بخش‌های مختلف زندان جدید رامهرمز، توضیحاتی را پیرامون تمهیدات گرفته شده درخصوص شتاب‌بخشی به روند ساخت ندامتگاه جدید رامهرمز ارایه کرد. 

رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه به راس هیاتی متشکل از معاونان و مسوولان ارشد این قوه از جمله رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، به خوزستان سفر کرد.

شهرستان رامهرمز در جنوب شرق اهواز واقع است.

منبع: ایرنا