معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: مشمولان باید تا قبل از یکم آذرماه و قبل از ورود به پادگان‌های آموزشی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند. سرهنگ سید فرشاد موسوی‌تبار با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور و برابر ابلاغیه ستاد کل […]


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: مشمولان باید تا قبل از یکم آذرماه و قبل از ورود به پادگان‌های آموزشی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

سرهنگ سید فرشاد موسوی‌تبار با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور و برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، کلیه مشمولان که از یکم آذرماه ۱۴۰۰ به بعد به خدمت مقدس سربازی اعزام می‌شوند، باید واکسینه شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح کلیه مشمولان باید تا قبل از یکم آذرماه و قبل از ورود به پادگان‌های آموزشی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: بدیهی است در زمان اعزام و در ورودی پادگان‌های آموزشی همراه داشتن کارت واکسن الزامی است.

سرهنگ موسوی‌تبار از کلیه مشمولان وظیفه عمومی استان خوزستان خواست که در فرصت باقیمانده، به یکی از مراکز واکسیناسیون سطح استان مراجعه و نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

انتهای پیام