عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: خیرین سلامت تجهیزات درمانی و تشخیصی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۹۳۴میلیون ریال به این بیمارستان اهدا کردند.  سیدمحمد صالحی بهبهانی شنبه ، اظهار داشت:در راستای جلب حمایت ارگان‌ها و کمک به ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان ، هزینه خرید تجهیزات بهداشتی […]

عصر خوزستان:

بیش از ۱۷ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان آبادان اهدا شد

آبادان – ایرنا – رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: خیرین سلامت تجهیزات درمانی و تشخیصی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۹۳۴میلیون ریال به این بیمارستان اهدا کردند. 

سیدمحمد صالحی بهبهانی شنبه ، اظهار داشت:در راستای جلب حمایت ارگان‌ها و کمک به ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان ، هزینه خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی از سوی موسسه کارساز تامین شد. 
وی افزود: تجهیزات درمانی و تشخیصی تامین شده در این اقدام خداپسندانه ،در بخش اتاق عمل ،اورژانس و آزمایشگاه در مدار خدمت به شهروندان قرار گرفتند.
صالحی ادامه داد: از جمله دستگاه‌های خریداری شده از محل کمک های این موسسه دستگاه شمارشگلبول ها یا سل کانتر در آزمایشگاه ، دستگاه سونو و اکو پرتابل و دستگاه شیور آتروسکوپی است که در اتاق عمل و عمل‌های ارتوپدی و مفاصل کاربرد دارند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان از خیرین خواست با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۱۰۴۱۳۸۰۰۵۱ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۸۶۰۴۰۰۷  بنام “خیریه ارمغان حیات بیمارستان شهید بهشتی آبادان” ، این بیمارستان را در درمان بیماران به ویژه بیماران کرونایی یاری کنند.

مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی آبادان به عنوان با سابقه ترین بیمارستان دانشگاهی منطقه آزاد اروند دارای ۲۰۰ تخت مصوب و ۱۴۹ تخت فعال است.

این مرکز درمانی با توجه به دارا بودن بخش های بستری و واحد های پاراکلینیک از جمله تصویر برداری ، فیزیوتراپی ، سونوگرافی و سی تی اسکن، آندوسکوپی ، اکو وتست ورزش، آزمایشگاه و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خدمات اورژانس و جنرال در منطقه ارایه می کند.

منبع: ایرنا