پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: متاسفانه از زمانی که پول وارد فوتبال شد، مشکلات زیاد و دلالی‌ وارد این رشته شد و هر کسی هم که شایسته حضور در فوتبال نیست، به هر نحوی که شده می‌خواهد جایگاهش حفظ شود. لفته سه‌برادران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که چند سالی است که فوتبال خوزستان آن […]


پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: متاسفانه از زمانی که پول وارد فوتبال شد، مشکلات زیاد و دلالی‌ وارد این رشته شد و هر کسی هم که شایسته حضور در فوتبال نیست، به هر نحوی که شده می‌خواهد جایگاهش حفظ شود.

لفته سه‌برادران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که چند سالی است که فوتبال خوزستان آن طور که از آن انتظار می‌رود نیست، اظهارکرد: فوتبال خوزستان مثل سایر بخش‌های استان دچار افت شده است. نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و فولاد با گذشته قابل مقایسه نیستند. الان جایگاه استقلال اهواز چیست و اصلا معلوم نیست این تیم کجا است. شاهین اهواز و جنوب اهواز کجا هستند.

وی با بیان این‌که افت فوتبال خوزستان دلایل مختلفی دارد، افزود: از نظر مدیریتی ضعیف هستیم و طی این سال‌ها کمتر به مربیان و بازیکنان بومی فرصت داده شده است. وقتی هم به مربی بومی فرصت می‌دهیم، مثل عبدالله ویسی در فولاد تا دو هفته نتیجه نگرفت می‌گوییم باید برود. در همین آبادان این همه مربی، پیشکسوت و مدیر وجود دارد چرا از آن‌ها برای بهتر شدن شرایط استفاده نمی‌شود. امثال مسعود رضاییان را داریم و چرا نباید در بدنه فوتبال خوزستان در جایگاه خود باشند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: متاسفانه از مدیران و مربیان استان استفاده لازم نمی‌شود و گویا چشمی وجود ندارد این ظرفیت را ببیند و این نیز از دلایل افت فوتبال خوزستان در این سال‌ها بوده است. مدیران به مربیان بومی مجال کار نمی‌دهند و با یک باخت تصمیم به تغییر می‌گیرند و چنین شرایطی را برای مربی بومی ایجاد می‌کنند. اکنون هم باتوجه به وضعیتی که فولاد دارد باید به امثال ویسی فرصت داده شود. متاسفانه در خوزستان کم‌طاقت هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر فوتبال خوزستان با سطح اول کشور خیلی فاصله دارد. اگر می‌خواهیم فوتبال استان به وضعیت خوب گذشته‌اش برگردد باید به ظرفیت و پتانسیل خوزستان توجه شود و جرات و شهامت استفاده از مربیان و بازیکنان بومی را داشته باشیم. به نظرم استفاده از بومی‌هاراه بازگشت خوزستان به روزهای خوب گذشته است.

سه‌برادران عنوان کرد: در فوتبال خوزستان باید استفاده از تجربیات پیشکسوتان نیز در دستور کار باشگاه‌ها و مدیران قرار گیرد و مدیران نیز باید شهامت استفاده از پیشکسوتان را در لایه‌های مختلف این فوتبال داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه از زمانی که پول وارد فوتبال شد، مشکلات زیاد و دلالی‌ وارد این رشته شد و هر کسی هم که شایسته حضور در فوتبال نیست، به هر نحوی که شده می‌خواهد جایگاهش حفظ شود.

این پیشکسوت که روز گذشته طی مراسمی بهار جدید زندگی‌اش جشن گرفته شد، خاطر نشان کرد: گرفتن این مراسم برای من، نشان می‌دهد که خوزستانی‌ها قدر پیشکسوت را می‌دانند که جا دارد از همه دوستان تشکر کنم.

انتهای پیام