عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عکس منتشر شده از استادیوم غدیر اهواز در فضای مجازی را قدیمی دانست و گفت: این ورزشگاه در حال آماده‌سازی است و امیداوریم در هفته‌های آینده مجدد آماده برگزاری دیدارهای ورزشی باشد. افشین حیدری روز شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه‌های ورزشی شهر شهید […]

عصر خوزستان:

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:ورزشگاه غدیر اهواز در حال آماده‌سازی است

اهواز – ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عکس منتشر شده از استادیوم غدیر اهواز در فضای مجازی را قدیمی دانست و گفت: این ورزشگاه در حال آماده‌سازی است و امیداوریم در هفته‌های آینده مجدد آماده برگزاری دیدارهای ورزشی باشد.

افشین حیدری روز شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه‌های ورزشی شهر شهید چمران و شهرک طالقانی بندر ماهشهر ، بیان کرد: کفپوش و برخی از امکانات سالن ورزشی شهرک طالقانی و سالن ورزشی شهدای شهر شهید چمران در بندر ماهشهر بهسازی شد که امروز بازدیدی برای بررسی نواقص آنها انجام دادیم. 

وی با اشاره به وجود جوانان مستعد ورزشکار در شهر چمران و شهرک طالقانی ماهشهر ادامه داد: استعدادها و تیم‌های ورزشی در این مناطق نیاز به ساماندهی دارند و باید برای استقرار نمایندگی اداره ورزش در شهر چمران تصمیم اساسی مطابق با قانون گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اضافه کرد: در شهر چمران با مشکل مالکیت زمین‌ روبه رو هستیم که امیدواریم صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه برای رفع این مشکل پیش‌قدم شوند. 

حیدری با اشاره به مشکلات مجموعه ورزشی شهدای بندر ماهشهر اظهار کرد: این ورزشگاه از نظر برق و روشنایی مشکلاتی دارد که ۲ سال پیش، این مشکل را برطرف کردیم اما حفظ و نگهداری در این حوزه بسیار مهم است.

وی افزود: برای رفع مشکل استادیوم این مجموعه، فردا گروهی از اداره کل ورزش و جوانان برای بررسی مشکل برق این ورزشگاه در بندر ماهشهر حاضر خواهند شد تا میزان اعتبار مورد نیاز برای حل مشکل تخمین زده شود. 

وی در خصوص احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری بندر ماهشهر نیز گفت: عملیات اجرایی ورزشگاه جدید بندر ماهشهر با مساعدت وزیر ورزش و جوانان و با کمک صنایع پتروشیمی و با مشارکت استانداری خوزستان به زودی آغاز خواهد شد. 

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) نیز ، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان شهرک طالقانی در سال‌های گذشته، مشکل کفپوش سالن ورزشی مرحوم عساکره بود که با ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی ماهشهر نصب شد. 

حبیب آقاجری افزود: این سالن ورزشی نواقصی دارد که از طریق اداره کل ورزش و جوانان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا نواقص آن برطرف شود. 

وی در خصوص سالن شهدای شهر شهید چمران ماهشهر نیز گفت: کفپوش این سالن هم از محل اعتبارات شورای راهبردی شهرستان تعویض و سرویس‌های بهداشتی آن بازسازی شده است اما این سالن نیز نواقص جزیی دارد. 

آقاجری ادامه داد: امیدواریم جوانان ورزشکار در شهر شهید چمران و شهرک طالقانی در حفظ و نگهداری از این اماکن کوشا باشند و شاهد درخشش آنها در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

بندر ماهشهر در جنوب خوزستان واقع شده و با اهواز ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایرنا