معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از راه‌اندازی مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در این شهرستان خبر داد. دکتر عبدالکریم فیروززاده اظهار کرد: بزرگترین مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در شمال استان خوزستان در کلینیک فوق تخصصی یازهرا(س) دزفول آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم است. به گزارش ایسنا به نقل از وبدا علوم پزشکی […]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از راه‌اندازی مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در این شهرستان خبر داد.

دکتر عبدالکریم فیروززاده اظهار کرد: بزرگترین مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در شمال استان خوزستان در کلینیک فوق تخصصی یازهرا(س) دزفول آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم است.
به گزارش ایسنا به نقل از وبدا علوم پزشکی دزفول، وی افزود: این مرکز در ایام هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی در دو شیفت کاری صبح و عصر آماده ارائه خدمات با تعرفه دولتی است.  
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مرکز تشخیص و غربالگری سرطان به دستگاه‌های ماموگرافی، سونوگرافی، کلپوسکپی، رادیولوژی، اندوسکپی و کلونوسکپی مجهز است. کلیه هزینه‌های این مرکز از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است و خدمات آن زیر نظر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول و با تعرفه‌های دولتی انجام می‌شود.
وی توصیه کرد: شهروندان جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم تجمع در این مرکز برای دریافت نوبت از طریق سایت نوبت‌دهی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به آدرس nobat.dums.ac.ir اقدام کنند.
انتهای پیام