مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست برق GIS کیانشهر اهواز به زودی وارد مدار خواهد شد. محمود دشت بزرگ در حاشیه بازدید معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کیانشهر یک اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پست برق، یکی از ۱۵ پست GIS […]


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: پست برق GIS کیانشهر اهواز به زودی وارد مدار خواهد شد.

محمود دشت بزرگ در حاشیه بازدید معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت GIS کیانشهر یک اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پست برق، یکی از ۱۵ پست GIS شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است که برای توسعه شبکه برق خوزستان طراحی و برنامه‌ریزی شده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: پست برق GIS کیانشهر اهواز با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و آماده بهره‌برداری است و به زودی وارد مدار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: علاوه بر پست کیانشهر یک، دو پست برق کارون و خزامی نیز در اهواز دارای پیشرفت بیش از ۹۰ درصد و آماده بهره‌برداری هستند و امیدواریم به زودی به بهره‌برداری برسند.
دشت بزرگ عنوان کرد: تجهیزات این پست‌های برق تحت لیسانس یک شرکت سوئیسی برای نخستین بار در درون کشور ساخته شده‌اند و برای اولین بار قرار است این پست‌ها، توسط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نصب و راه‌اندازی شوند.
انتهای پیام