کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان فراخوان مهرواره‌ فرهنگی «کتاب گویا»، را به مناسبت هفته‌ کتاب و کتاب‌خوانی منتشر کرد. این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی خوانش کتاب‌های مورد علاقه با محوریت و توجه به (ادبیات کهن) مناسب گروه سنی کودک و نوجوان در قالب فایل صوتی،، ویژه‌ی دختران و پسران نو نگاه، نوجوان […]


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان فراخوان مهرواره‌ فرهنگی «کتاب گویا»، را به مناسبت هفته‌ کتاب و کتاب‌خوانی منتشر کرد.

این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی خوانش کتاب‌های مورد علاقه با محوریت و توجه به (ادبیات کهن) مناسب گروه سنی کودک و نوجوان در قالب فایل صوتی،، ویژه‌ی دختران و پسران نو نگاه، نوجوان و ارشد، (۱۲ تا ۱۸ سال) و «اعضای مراکز ثابت و فراگیر و مخاطبین با نیازهای ویژه» برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند آثار خود را به صورت تک‌نفره یا گروهی در قالب فایل صوتی سه تا پنج دقیقه‌ای و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و صدای رسا در فرمت mp۳ یا wav با ذکر نام کتاب، نام نویسنده و عوامل اجرایی در ابتدای اثر و درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده، گروه سنی مخاطب، عنوان اثر، نام شهر و آدرس محل سکونت، شماره تماس و نام مرکز)، به شماره ۰۹۱۶۸۲۰۰۹۶۹ در پیام‌رسان داخلی کانون خوزستان ارسال یا در سایت khz.kpf.ir، بارگذاری کنند.
مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره، ۱۹ آبان تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰ اعلام شده است.
بنا بر اعلام دبیرخانه مهرواره‌ فرهنگی «کتاب گویا»، آثار منتخب این رویداد فرهنگی در هفته سوم آذر ۱۴۰۰ هم‌زمان با هفته پژوهش، معرفی و برگزیدگان هر گروه سنی، بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام