اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی توسط دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود. این همایش به میزبانی گروه گیاه‌پزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، اهداف برگزاری همایش بین‌المللی کنترل بیولوژیک در کشاورزی […]


اولین همایش بین‌المللی و دهمین همایش ملی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی توسط دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

این همایش به میزبانی گروه گیاه‌پزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، اهداف برگزاری همایش بین‌المللی کنترل بیولوژیک در کشاورزی و منابع طبیعی، “استقرار کشاورزی پایدار و تأمین غذای سالم برای جامعه”، “نیاز به کاهش مصرف سموم شیمیایی و استفاده از کنترل بیولوژیکی برای مدیریت آفات و بیماری‌های گیاهی” عنوان شده است.
در این همایش جمعی از اساتید و صاحب‌نظران بین‌المللی و ملی، چالش‌ها و راهکارهای نوین استقرار کنترل بیولوژیکی در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی را مورد بررسی قرار می‌دهند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://۱۰thcbiocontrol.ut.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام