عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- برخی افراد بی نام ونشان از روز گذشته خبر انتصاب غلامرضا شریعتی استاندار اسبق خوزستان به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط معاون اول رییس جمهوری را به نقل از ایرنا در فضای مجازی پخش کرده اند که عاری از حقیقت است. به گزارش ایرنا این افراد […]

عصر خوزستان:

خبرسازی با نام ایرنا توسط افراد بی نشان در خوزستان

اهواز- ایرنا- برخی افراد بی نام ونشان از روز گذشته خبر انتصاب غلامرضا شریعتی استاندار اسبق خوزستان به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط معاون اول رییس جمهوری را به نقل از ایرنا در فضای مجازی پخش کرده اند که عاری از حقیقت است.

به گزارش ایرنا این افراد که معلوم نیست با چه هدفی این خبر را منتشر کرده اند برای جلب توجه مخاطب  از نام ایرنا در این خبر جعلی خود استفاده کرده اند در حالی که هم اصل خبر دروغ است و هم ایرنا چنین خبری را منتشر نکرده است.

این در حالی است که خبرگزاری جمهوری اسلامی در تاریخ ۱۸ آبان ماه سال جاری خبر انتصاب محمدرضا یزدی به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی  را منتشر کرده  است که می توانید خبر را در اینجا بخوانید.

در بخشی از این خبر ایرنا معاون اول رییس جمهوری خطاب به محمدرضا  یزدی آورده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

معاون اول رییس جمهوری در ادامه تصریح کرده است: امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

از سوی دیگر غلامرضا شریعتی که تا هفته پیش رییس سازمان استاندارد بود در تاریخ ۲۲ آبانماه تودیع و جای خود را به مهدی اسلام پناه داد.

 خبرسازی ها با منبع رسانه های معتبر همواره یکی از بد اخلاقی های فضای مجازی است که مخاطب باید برای صحت و سقم  هم به سایت رسانه های مرجع مورد ادعا مراجعه کرده و هم لینک خبر را از انتشار دهندگان مطالبه کند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی حق خود را برای پیگیری حقوقی در خصوص انتشار دهندگان این خبر جعلی و سایر اقدامات مشابه محفوظ می داند.

منبع: ایرنا