عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: یکهزار و ۲۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند که با آغاز سال تحصیلی جدید با مشکل تهیه نوشت افزار روبه‌رو بودند. سمیه محیط روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این راستا از شرکت های […]

عصر خوزستان:

یکهزار و ۲۰۰ دانش‌آموز، زیرپوشش کمیته امداد بندرامام خمینی(ره) هستند

اهواز – ایرنا – رییس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: یکهزار و ۲۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد حمایتی هستند که با آغاز سال تحصیلی جدید با مشکل تهیه نوشت افزار روبه‌رو بودند.

سمیه محیط روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این راستا از شرکت های بزرگ و صنایع منطقه، درخواست همکاری برای کمک به این دانش آموزان داده شد که در این راستا شرکت پتروشیمی اروند ۳۵۰ پکیج نوشت افزار شامل (کیف و لوازم مورد نیاز) با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به دانش‌آموزان زیرحمایت کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) اهدا کرد. 
وی گفت: همه ساله با آغاز سال تحصیلی جدید رویداد ملی جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود که امسال نیز این رویداد در قالب “با هم مشق مهربانی بنویسیم” همزمان با سراسر کشور در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد. 
رییس کمیته امداد بندر امام خمینی(ره)ادامه داد: کمک پتروشیمی اروند به دانش‌آموزان نیازمند زیرحمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، یک سرمایه‌گذاری فرهنگی است.

شهر بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان واقع است.

۲ هزار و ۳۰۰ خانوار در شهر بندر امام خمینی (ره) زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

منبع: ایرنا