عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان تشکیل بسیج را از ابتکارات ناب امام خمینی (ره) دانست و گفت: مشکلات کشور در زمینه های مختلف در تمام دوران های انقلاب با کمک بسیج حل شده است. به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد شنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان خوزستان […]

عصر خوزستان:

بسیج در عرصه‌های مختلف برای حل مشکلات ورود کرده است

اهواز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان تشکیل بسیج را از ابتکارات ناب امام خمینی (ره) دانست و گفت: مشکلات کشور در زمینه های مختلف در تمام دوران های انقلاب با کمک بسیج حل شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد شنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان خوزستان ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بیان کرد: الگوی بسیج در هر کشوری اجرا شده با موفقیت های زیادی همراه بوده است. مردم یمن و عراق با الگوپذیری از بسیج موفقیت های زیادی بدست آورده اند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرد اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن برخی شهرها را تصرف کرد اما زمانی که بسیج در کنار سپاه و ارتش قرار گرفت با فرماندهی امام راحل (ره) شاهد هجوم گسترده سپاه ، بسیج و ارتش به دشمن بودیم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با تاکید بر ضرورت فعالیت بیشتر مساجد استان افزود: ساماندهی نیروهایی چون کمیته در مساجد که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است گه باید در استان خوزستان مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اگر مساجد تقویت شوند بر همه مشکلات پیروز خواهیم شد ادامه داد: اگر در محله ها مسجد به معنای واقعی کلمه به مشکلات جامعه ورود کند و جوانان ببینند عمده مشکلات آن ها در مسجد حل می شود بسیار امیدوار می شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: با گذشت سه ماه از شروع به کار دولت جدید شاهد کارهای خوبی در کشور هستیم. بیش از ۳۰ سال افکاری بر این کشور حاکم بوده که اروپا و آمریکا را قبول داشتند و نمی گذاشتند که انقلاب رشد کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان نیز این دیدار را در راستای برنامه ریزی برای کمک به مردم و حل مشکلات عنوان کرد.

سردار حسن شاهوارپور اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، بسیج همواره در کنار نماینده ولی فقیه برای حل مشکلات مردم بوده و از تمام ظرفیت خود برای حل مشکلات مردم استفاده می کند.

۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است؛ بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده‌است.

منبع: ایرنا