فرماندار کارون با اشاره به مراجعه مردم این شهرستان به اهواز برای تزریق واکسن، گفت: با وجود اینکه اغلب مردم کارون واکسن دریافت کرده‌اند اما در آخر جدول واکسیناسیون هستیم بنابراین مجزا کردن کارون از اهواز امکان‌پذیر نیست. معصومه خنفری در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۹ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، […]


فرماندار کارون با اشاره به مراجعه مردم این شهرستان به اهواز برای تزریق واکسن، گفت: با وجود اینکه اغلب مردم کارون واکسن دریافت کرده‌اند اما در آخر جدول واکسیناسیون هستیم بنابراین مجزا کردن کارون از اهواز امکان‌پذیر نیست.

معصومه خنفری در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۹ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص پوشش پایین واکسیناسیون در کارون، اظهار کرد: با توجه مجاورت شهرستان کارون با اهواز، بسیاری از مردم این شهرستان در اهواز واکسن دریافت کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: آمار جمعیت ۱۲ تا ۱۷ ساله شهرستان کارون ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر است اما جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان بر اساس اعلام آموزش و پرورش، ۱۳ هزار نفر است یعنی تفاوت حدود ۶ هزار نفری داریم.
فرماندار کارون بیان کرد: نمی‌توانیم به مردم بگوییم در اهواز واکسن دریافت نکنید و حتما باید در شهرستان کارون واکسن تزریق کنید. با وجود اینکه اغلب مردم کارون واکسن دریافت کرده‌اند اما در آخر جدول واکسیناسیون هستیم بنابراین مجزا کردن کارون از اهواز امکان‌پذیر نیست.
وی با اشاره به اصلاح محدوده شهرستان کارون، گفت: جمعیت شهر کوت عبدالله بیش از دو برابر شده اما ظرفیت شبکه بهداشت و درمان تغییری نکرده است و به امکانات و نیرو نیاز داریم.
خنفری افزود: شرکت‌های مستقر در منطقه، بابت طرح شهید سلیمانی کمک نمی‌کنند و تنها از اهواز پشتیبانی می‌کنند. شهرداری کوت عبدالله را نیز با این بضاعت مالی و اعتصابات کارگری، وادار به تامین خودرو می‌کنیم. ادارات شهرستان کارون نیز با یک سرپرست یا نماینده و بدون پرسنل و خودرو فعالیت می‌کنند؛ بنابراین امکاناتی نداریم و دست ما خالی است.
انتهای پیام