رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا) دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری دوره مطالعات ایران‌شناسی برای دانشجویان بین‌المللی خبر داد. دکتر داوود پورمظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در یک هفته اخیر دو برنامه فرهنگی شامل آشنایی با موسیقی و سازهای ایرانی و آشنایی با خوشنویسی از سوی مرکز آموزش زبان […]


رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا) دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری دوره مطالعات ایران‌شناسی برای دانشجویان بین‌المللی خبر داد.

دکتر داوود پورمظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در یک هفته اخیر دو برنامه فرهنگی شامل آشنایی با موسیقی و سازهای ایرانی و آشنایی با خوشنویسی از سوی مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان دانشگاه برای دانشجویان خارجی برگزار شد؛ هدف اصلی این برنامه‌ها، آشنایی دانشجویان بین‌المللی با فرهنگ، آیین و هنر ایرانی بوده است.
وی با اشاره به ادامه برگزاری برنامه‌های آشناسازی دانشجویان با فرهنگ ایرانی، افزود: علاوه بر آموزش زبان فارسی به علاقه‌مندان و دانشجویان بین‌المللی، مطالعات ایران‌شناسی نیز از زمستان امسال به برنامه آموزش زبان فارسی اضافه خواهد شد.
رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان (آزفا) دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به برگزار مدرسه زمستانه ویژه دانشجویان بین‌المللی نیز گفت: در حال حاضر نیز در تدارک برگزاری مدرسه زمستانه زبان فارسی و ایران‌شناسی هستیم.
انتهای پیام