عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار حمیدیه گفت: ارایه خدمات به شهروندان و ارباب رجوع در ادارات و سازمان‌های این شهرستان تنها باید با ارایه کارت واکسیناسیون انجام شود. به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان حمیدیه بیان کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی ، تشکل‌های مردمی و نیز بزرگان لازم است […]

عصر خوزستان:

فرماندار حمیدیه خواستار خدمات‌دهی در ادارات با ارایه کارت واکسن شد

اهواز – ایرنا – فرماندار حمیدیه گفت: ارایه خدمات به شهروندان و ارباب رجوع در ادارات و سازمان‌های این شهرستان تنها باید با ارایه کارت واکسیناسیون انجام شود.

به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان حمیدیه بیان کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی ، تشکل‌های مردمی و نیز بزرگان لازم است که آحاد مردم را به انجام واکسیناسیون دعوت کنند تا دوباره شاهد ورود به پیک جدید کرونا نشویم.

وی گفت: مراکز بهداشتی نیز باید از تمامی دستگاه‌ها و شرکت‌ها درخواست کنند که تنها با ارایه کارت واکسیناسیون خدمات ارایه دهند.  

فرماندار حمیدیه همچنین با اشاره به آغاز کشت پاییزه به ویژه گندم و کلزار، افزود: دستگاه های مربوطه نسبت به خدمات دهی به کشاورزان، توزیع عادلانه نهاده‌های کشاورزی و مدیریت صحیح توزیع آب در این زمان خشکسالی نهایت دقت و همکاری را داشته باشند.

هاشمی با اشاره ۲ پروژه مهم در این شهرستان بیان کرد: احداث یک بیمارستان دولتی و یک ناحیه صنعتی با تخصیص زمین از سوی دولت به تصویب رسیده است که در مرحله صدور مجوزهای لازم است و برای سرعت بخشیدن به اجرای این ۲ پروژه از دستگاه های مربوطه درخواست داریم تا در پاسخگویی به استعلامات سرعت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: تمامی مسوولان دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان باید در نماز جمعه پاسخگوی  مشکلات مردم باشند.

شهرستان حمیدیه با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان قرار دارد و مرکز آن در ۲۵ کیلومتری اهواز واقع است. وضعیت کرونایی شهرستان حمیدیه هم اکنون آبی است.

منبع: ایرنا