عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار حمیدیه از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب شهر حمیدیه خبر داد و گفت: با تخصیص این میزان اعتبار انتظار می رود عملیات اجرایی این طرح هر چه زودتر شروع شود. شاهین هاشمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نشست های […]

عصر خوزستان:

۳۰۰ میلیارد ریال به اجرای طرح فاضلاب شهرحمیدیه اختصاص یافت

اهواز – ایرنا – فرماندار حمیدیه از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب شهر حمیدیه خبر داد و گفت: با تخصیص این میزان اعتبار انتظار می رود عملیات اجرایی این طرح هر چه زودتر شروع شود.

شاهین هاشمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نشست های متعددی برای اجرای فاز اول طرح فاضلاب شهر حمیدیه با کارشناسان و مسئولان آبفای خوزستان برگزار شده است و در این راستا با تلاش صورت گرفته اعتبار قابل توجهی به اجرای این طرح اختصاص یافت.

فرماندار حمیدیه ادامه داد: این اعتبار برای نخستین بار با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، معاون عمرانی استانداری و مدیر عامل آبفای خوزستان تامین شده است.

هاشمی افزود: طرح فاضلاب شهر حمیدیه در مناطق کم برخوردار این شهر اجرا می شود و طبق نقشه اجرایی این طرح تا پایان امسال عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار داشت: در کنار اجرای فاز اول طرح فاضلاب این شهر، طراحی فاز دوم پروژه و پیگیری برای اختصاص اعتبار تکمیلی نیز باید انجام شود.

هاشمی از شرکت آبفا خواست با شهرداری حمیدیه برای دفع آب های سطحی و تامین لوله های مورد نیاز باتوجه به فصل بارش باران همکاری کند.

بر اساس اعلام شرکت آبفای خوزستان در ۸۶ شهر این استان طرح توسعه و بهسازی فاضلاب اجرا می شود.

شهرستان حمیدیه با مرکزیت شهر حمیدیه و با جمعیت ۶۰ هزار نفر در غرب خوزستان واقع است.

منبع: ایرنا