رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر از راه‌اندازی مرکز مهارت آموزی جوار صنعت در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان خبر داد. خدیجه مطوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز جوار صنعت، اظهار کرد: یک کارگاه در جوار شرکت نیشکر میرزا کوچک خان با ظرفیت آموزش حدود ۳ هزار نفر […]


رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر از راه‌اندازی مرکز مهارت آموزی جوار صنعت در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان خبر داد.

خدیجه مطوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی یک مرکز جوار صنعت، اظهار کرد: یک کارگاه در جوار شرکت نیشکر میرزا کوچک خان با ظرفیت آموزش حدود ۳ هزار نفر ثابت، راه‌اندازی شد و این مرکز در شرکت در حال فعالیت است.
وی افزود: نیروهای شاغل همزمان با اشتغال، آموزش لازم برای توانمندسازی را دریافت می‌کنند که این آموزش شامل ارتقای مهارت و یا یادگیری یک مهارت جدید است. راه‌اندازی این مرکز گامی مهم در راستای توانمندسازی نیروهای شاغل در صنعت نیشکر است.  
رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر با اشاره به استقبال خوب شرکت نیشکر از مرکز جوار صنعت، گفت: این مرکز در کنار شرکت است و امکانات موجود در شرکت، برای این مرکز می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.
مطوری در پایان گفت: این مرکز با هدف آموزش روستاییان اطراف شرکت میرزا کوچک‌خان و توانمندسازی آن‌ها و برای افزایش مهارت پرسنل شرکت نیشکر راه‌اندازی شد. علاوه براین شرکت اعلام می‌کند که چه نیروهایی نیاز دارد، این نیروها آموزش می‌بینند و به عنوان کارورز وارد شرکت می‌شوند. البته شرکت در قبال استخدام این افراد هیچ تعهدی ندارد. هدف اصلی ما آموزش و آشنایی نیروهای بومی با محیط کار واقعی است.
انتهای پیام