عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: ۷۴.۹۸ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان دُز اول واکسن کرونا را تزریق کردند. ایرج جلیلیان چهارشنبه ، جمعیت دانش آموزی  ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان طبق آمار ثبت شده در سامانه را ۱۹ هزار و ۲۳۲ نفر بیان کرد و […]

عصر خوزستان:

بیش از ۷۴ درصد دانش آموزان خرمشهر واکسن تزریق کردند

آبادان – ایرنا – رییس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: ۷۴.۹۸ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان دُز اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

ایرج جلیلیان چهارشنبه ، جمعیت دانش آموزی  ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان طبق آمار ثبت شده در سامانه را ۱۹ هزار و ۲۳۲ نفر بیان کرد و افزود:این تعداد شامل ۶ هزار و ۳۳۵ نفر در روستاها و ۱۲ هزار و ۸۹۷ نفر جمعیت هدف شهری است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۱ هزار و ۷۲۸ دانش آموز خرمشهری دُز اول و پنج هزار و ۷۷۳ نفر دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

جلیلیان به اجرای طرح واکسیناسیون محله محور در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: طرح ایمن‌سازی محله محور واکسیناسیون با پشتیبانی فرمانداری و همکاری نیروهای جمعیت هلال احمر و بسیج در مناطق روستایی و کم‌برخوردار از جمله روستاهای ملاکه، مکینه جابر، مصلاوی، سویچتیه و مناطق کوت‌شیخ، مولوی، فردوسی، عباره، پیش‌ساخت، کوی بهروز،طالقانی و آرش اجرا شده است.

شهرستان خرمشهر با ۱۶۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب خوزستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

منبع: ایرنا