عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار حمیدیه گفت: خدمات به کشاورزان در این شهرستان تنها با داشتن کارت واکسیناسیون کرونا ارایه می‌شود لذا لازم است کشاورزان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند. به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت و کنترل کرونا شهرستان حمیدیه بیان کرد: کشاورزان جامعه وسیعی از این شهرستان […]

عصر خوزستان:

خدمات به کشاورزان حمیدیه تنها با داشتن کارت واکسن ارایه می‌شود

اهواز – ایرنا – فرماندار حمیدیه گفت: خدمات به کشاورزان در این شهرستان تنها با داشتن کارت واکسیناسیون کرونا ارایه می‌شود لذا لازم است کشاورزان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت و کنترل کرونا شهرستان حمیدیه بیان کرد: کشاورزان جامعه وسیعی از این شهرستان را تشکیل می‌دهند به همین دلیل باید نهایت دقت و تلاش را برای انجام واکسیناسیون این قشر انجام داد.

وی با بیان اینکه کشاورزان حمیدیه تنها با ارایه کارت واکسیناسیون اجازه دریافت خدمات را از سوی دستگاه های مختلف خواهند داشت گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ترغیب مردم به انجام واکسیناسیون با استفاده از ظرفیت و مشاوره تخصصی حوزه بهداشت و درمان و با بهره گرفتن از ظرفیت بسیجیان، نخبگان، دانشگاهیان، شیوخ و ائمه جماعات، رسانه‌ها، اصناف و ورزشکاران برای تشویق مردم به انجام واکسیناسیون و کاهش ترس کاذب ناشی از تزریق واکسن اقدام موثر داشته باشند.

هاشمی افزود: باید نهایت تلاش را برای جلوگیری از ورود به پیک دیگر کرونا انجام داد؛ وضعیت کرونا در حمیدیه شکننده شده است و باید از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

فرماندار حمیدیه بر لزوم تهیه کلیپ‌های تبلیغاتی و آموزشی در خصوص واکسن کرونا تاکید کرد و گفت:ارایه خدمات در ادارات و بانک‌های این شهرستان باید تنها با ارایه کارت واکسیناسیون باشد و مدیران مربوطه به این امر دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه می توان از حوزه بانوان در امر تشویق و ترغیب مردم برای انجام واکسیناسیون استفاده کرد افزود: امور بانوان فرمانداری برنامه‌های متنوعی را با کمک بانوان حمیدیه برای ترغیب مردم به انجام واکسن ارایه کند.

فرماندار حمیدیه بر تکمیل واکسیناسیون مددجویان زیرپوشش ارگان های حمایتی در اسرع وقت با توجه به آسیب پذیر بودن این قشر تاکید کرد و ادامه داد: تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان نیز ضروری است و لازم است مرکز بهداشت،و آموزش و پرورش در تهیه آمار دقیق واکسیناسون دانش‌آموزان و کنترل حضور آنان در کلاس درس نظارت داشته باشند.

شهرستان حمیدیه با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان واقع است و وضعیت فعلی کرونای این شهرستان آبی است.

اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۲۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا