عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: پیگیر مطالبی که در خصوص دریافت حقوق‌ نجومی برخی افراد در پتروشیمی‌ها منتشر شده هستیم و در صورت اثبات برخورد جدی با این افراد خواهد شد. به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی […]

عصر خوزستان:

نماینده ولی‌فقیه درخوزستان:مطالب طرح شده از نجومی بگیران پیگیری می‌شود

اهواز – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: پیگیر مطالبی که در خصوص دریافت حقوق‌ نجومی برخی افراد در پتروشیمی‌ها منتشر شده هستیم و در صورت اثبات برخورد جدی با این افراد خواهد شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد به مناسبت هفته بسیج در دیدار جمعی از مدیران کارگران و کارکنان شهرداری اهواز با وی بیان کرد: اگر ثابت شود برخی حقوق نجومی دریافت می‌کنند و یا مسوولانی در خوزستان مدیر پروازی هستند حتما تصمیم گیری لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی گفت: برخی دریافت حقوق نجومی را قانونی می‌دانند که به هیچ وجه درست نیست و نباید برخی حقوق نجومی بگیرند و برخی چندین ماه حقوق دریافت نکنند.

امام جمعه اهواز ادامه داد:شرایط به گونه‌ای شده است که تا اجرای عدالت اجتماعی بسیار فاصله داریم، نباید کارگر و یا کارمندی هشت ماه حقوق نگیرد و برخی حقوق نجومی دریافت کنند. 

وی گفت: در این دولت انقلابی انتظار مردم رسیدگی و حمایت است و باید کمی تحمل کرد تا رییس جمهور بتواند اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهند؛حجت الاسلام و المسلمین رییسی در دورانی که رییس قوه قضاییه بودند به خوبی با فساد مبارزه کردند و باید صبر کنیم تا اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه از مسوولان تقاضا داریم در ابتدا مشکلات مردم را برطرف کنند و با مردم هم ارتباط خوبی را برقرار کنند، ادامه داد: شهردار اهواز نیز تازه آمده و باید فرصت داده شود تا عملکرد مناسبی از وی مشاهده شود و انتظار می رود که مطالبات کارکنان و کارگران شهرداری را پرداخت کند.

به تازگی اسامی چند نفر از مدیران پتروشیمی امیرکبیر که گفته شده حقوق نجومی و بالا دریافت کرده بودند، در فضای مجازی منتشر شده بود که بازتاب زیادی داشت.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت هفته بسیج در بین کارکنان و کارگران شهرداری اهواز حضور یافتند و از مطالبات و درخواست‌های آنها مطلع شد.

۳۰ آبان تا ششم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا