استاندارخوزستان:حل مشکل واحدهای تولیدی برای بهبود وضع اشتغال ضروری است
استاندارخوزستان:حل مشکل واحدهای تولیدی برای بهبود وضع اشتغال ضروری است

استاندار خوزستان با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی با هدف افزایش تولید و اشتغالزایی در استان گفت: تلاش داریم تا در زمان کوتاهی مشکلات این واحدها را برطرف کنیم تا به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش عصر خوزستان؛ صادق خلیلیان روز سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: در این کارگروه مشکلات شرکت‌های فعال در بخش های مختلف تولیدی با دستگاه‌های مختلف، بررسی شده و برای آنها چاره‌اندیشی می‌شود.

وی گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوبات کشوری تلقی می‌شوند و بسیار راهگشا هستند به همین منظور تمامی اعضای کارگروه باید از مصوبات این ستاد پیروی کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در هر نشست این شورا، متولیان چند شرکت و صنعت را که دچار مشکل هستند فراخوان می‌دهیم تا مسایل خود را مطرح کنند و برای برطرف شدن مشکلات آنها و بازگشت به چرخه تولید، تصمیم گیری می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان نیز بیان کرد: افزایش سطح هماهنگی بین مدیران برای برگزاری جلسات مفید و موثر بسیار اهمیت دارد و باید استان در پیگیری مشکلات و به نتیجه رسیدن نشست‌ها، در کشور سرآمد باشد.

آقا رضا فتوحی ادامه داد: باید پیش از برگزاری نشست‌های این ستاد،نشست کارشناسی انجام شود و راهکار نهایی در جلسات اصلی بیان شود تا بتوان مشکلات را در کوتاه ترین زمان برطرف کرد.

در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان، مشکلات چهار شرکت در استان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای آنها به تصویب رسید.