عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری ، گردشگردی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه این کلانشهر مشکلات زیادی دارد و دچار یک ضعف مدیریتی مفرط از سال های گذشته است گفت:مشکلات اهواز با وحدت و همدلی قابل حل است. به گزارش ایرنا سیدمحمدعلی پورموسوی چهارشنبه در نوزدهمین نشست شورای اسلامی این کلانشهر […]

عصر خوزستان:

اهواز گرفتار ضعف مدیریتی مفرط از سال های گذشته است

اهواز-ایرنا- رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری ، گردشگردی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه این کلانشهر مشکلات زیادی دارد و دچار یک ضعف مدیریتی مفرط از سال های گذشته است گفت:مشکلات اهواز با وحدت و همدلی قابل حل است.

به گزارش ایرنا سیدمحمدعلی پورموسوی چهارشنبه در نوزدهمین نشست شورای اسلامی این کلانشهر با اشاره به اینکه مشکلات مدیریتی در شهرداری اهواز باید با مشورت۱۳ عضو شورای شهر پیگیری و حل شود اظهار داشت: این هماهنگی باید انجام شود در غیر اینصورت باز هم دچار مشکل می شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید در مسائل شهرداری دخالت منجر به اخلال در روند کاری صورت گیرد گفت: البته در خصوص انتصاب افرادی در شهرداری که صلاحیت ندارند ساکت نباید باشیم در غیر اینصورت دوره ناکارآمدی دیگری در شهرداری اهواز ایجاد می شود.
پورموسوی در عین حال از شهردار اهواز خواست در انتصاب افراد با شورای شهر همفکری کند تا شورا امکان پاسخگویی به مردم و مطالبه گران را داشته باشد.

وی با بیان اینکه شورای شهر از شهردار فعلی اهواز دفاع می کند و انتظار دارد شهردار به تعهدات خود عمل کند گفت: یکسری تغییرات در شهرداری اهواز رخ داده که موج رسانه ای را به دنبال داشته است.
 رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری ، گردشگردی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: لازم نیست تمام افرادی که در شهرداری اهواز شاغل هستند تغییر کنند در بین این افراد نیروهای کاربلد زیادی وجود دارد.
در ادامه این نشست رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: شرکت های مختلفی در اهواز فعالیت دارند که می توانند در زیبا سازی و پیشرفت این شهر به شهرداری کمک کنند و به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.
حمید دغاغله در ادامه با اشاره به سرقت تجهیزات پل ششم در شهرستان کارون و بسته شدن این پل افزود: این پل از روز گذشته به دلیل سرقت تجهیزات مسدود شده است و امکان تردد مردم از این پل نیست از شرکت فولاد که سازنده این پل است و بیشترین استفاده از این پل را دارد تقاضای تعمیر پل را داریم.

وی گفت: کمربند سبز از دیگر مواردی است که مقرر شده با همکاری شرکت ها و کارخانه هایی که در اهواز وجود دارند ایجاد شود اما شرکت های فعال در اهواز به تعهد خود در این زمینه عمل نمی کنند لذا باید مطالبه گر فعالیت شرکت ها برای بهبود فضای شهری بود.

دغاغله با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در اهواز وجود دارد که شهرداری به تنهایی قادر به حل آنها نیست از شرکت ها و دستگاه های اجرایی خواست برای حل مشکلات شهری به شهرداری کمک کنند.

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در رابطه با انتصاب های صورت گرفته در شهرداری اهواز مطالب زیادی از سوی افراد مختلف منتشر می شود از این افراد و رسانه ها انتظار می رود به جای انتشار این مطالب پیگیر طرح ها و پروژه های نیمه تمام در اهواز باشند تا وضعیت این کلانشهر بهبود یابد.

دغاغله در خاتمه با اشاره به معضل سگ های بلاصاحب در اهواز گفت:در این رابطه تنها نباید به فکر حفظ سگ های بلاصاحب بود، سلامت مردم در اولویت است.

منبع: ایرنا