عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر از شهدا به عنوان تجلی  امنیت ، عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی نام برد و گفت:شهدا مایه افتخار و مباهات مردم ایران در جهان هستند. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی یکشنبه در […]

عصر خوزستان:

شهدا تجلی امنیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی و انقلاب هستند

آبادان – ایرنا – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر از شهدا به عنوان تجلی  امنیت ، عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی نام برد و گفت:شهدا مایه افتخار و مباهات مردم ایران در جهان هستند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی یکشنبه در یادواره شهید مدافع حرم گروهان یکم، محمد احمدی جوان در روستای منیوحی شهر اروندکنار اظهار داشت:شهدا  بزرگترین الگو و اسوه برای همه مردم هستند و حضور در مراسم یادواره شهدا توفیق و لیاقت می خواهد.

وی با بیان اینکه شهدا با شاخصه‌های معنوی ، متعالی شده اند گفت: اگر می خواهیم در زندگی موفق باشیم و در آخرت سعادتمند، باید راه شهدا را ادامه دهیم.

در این آیین که با مرثیه سرایی همراه بود یاد و خاطره این شهید مدافع حرم گرامی داشته شد.

تکاور شهید احمدی‌ جوان مهرماه ۱۳۹۴ داوطلبانه برای دفاع از حرم مطهر اهل بیت (ع) به سوریه اعزام شد. وی ظهر تاسوعای حسینی در حومه شهر حلب توسط تکفیری ها مورد اصابت ترکش قرار گرفت.

این شهید مدافع حرم پس از ۴۳ روز بستری آذرماه ۱۳۹۴ به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید پس از تشییع در شهر بوشهر در گلزار شهدای روستای “باشی” شهرستان “تنگستان” آرام گرفت.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

منبع: ایرنا