عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس هیات وررش های رزمی خوزستان از برگزاری مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) در بندر ماهشهر خبر داد. علی آغاجری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان از ۲۹ آذر تا […]

عصر خوزستان:

خوزستان میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور شد

اهواز – ایرنا – رییس هیات وررش های رزمی خوزستان از برگزاری مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) در بندر ماهشهر خبر داد.

علی آغاجری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور (استایل لوکیک) در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان از ۲۹ آذر تا ۲ دی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به میزبانی هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی برای پیکارهای جهانی بوده با حضور ۳۱۵ ورزشکار از تمام استان های کشور در اوزان ۵۵- ، ۶۰-، ۶۵-، ۷۰-، ۷۵-، ۸۰-، ۸۵-، ۹۰-، ۹۰+ برگزار می‌شود.
رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان با بیان اینکه حداکثر نفرات شرکت کننده از هر تیم در این مسابقات ۹ ورزشکار، ۲ مربی و یک سرپرست است گفت: تنها استان‌های خوزستان و تهران با ۲ تیم در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی کامل هیات خوزستان برای برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد: امسال بر خلاف دوره‌های گذشته برای تمام شرکت‌کنندگان و حتی داوران هتل در نظر گرفته شده و سعی می‌کنیم مسابقات را در بالاترین کیفیت برگزار کنیم.

آغاجری ادامه داد: مناطق آزاد کیش، قشم و اروند نیز با یک تیم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

منبع: ایرنا