عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در خوزستان و دستگیری اعضای آن خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، نیروی انتظامی روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که امسال به اقدامات ضدامنیتی مبادرت، و گشت انتظامی […]

عصر خوزستان:

یک تیم تروریستی در خوزستان متلاشی شد

اهواز – ایرنا – نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در خوزستان و دستگیری اعضای آن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، نیروی انتظامی روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه که امسال به اقدامات ضدامنیتی مبادرت، و گشت انتظامی شهرستان ماهشهر را مورد حمله مسلحانه قرار داده بود، شناسایی و منهدم شد.

در این اطلاعیه آمده است: با هوشیاری ماموران انتظامی و تلاش هدفمند و رصد دقیق عوامل تروریستی، این باند خرابکار شناسایی و با تسلط اطلاعاتی کامل و در چند عملیات منسجم تمامی اعضای مرتبط با این باند در مخفیگاهایشان دستگیر و برای رسیدگی قضایی به مراجع مربوطه تحویل شدند.

بنابراین گزارش این باند تروریستی منتسب به گروه‌های ضدانقلاب خارج از کشور و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بوده و از سوی آنها هدایت و حمایت می‌شد.

این تیم تروریستی در شهادت ستواندوم “ضرغام پرست” در ماهشهر و مجروح شدن یکی دیگر از ماموران خدوم ناجا نقش اصلی را داشته است.

منبع: ایرنا