عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان با بیان اینکه در برخی دستگاه ها و شرکت ها شاهد پرداخت حقوق‌های نجومی هستیم گفت: از دولت انقلابی انتظار می رود ضمن برخورد جلوی پرداخت حقوق های نجومی را بگیرد. به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌ دوم نماز جمعه آبادان ، پست و […]

عصر خوزستان:

امام جمعه آبادان: دولت انقلابی جلوی پرداخت حقوق‌های نجومی را بگیرد

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان با بیان اینکه در برخی دستگاه ها و شرکت ها شاهد پرداخت حقوق‌های نجومی هستیم گفت: از دولت انقلابی انتظار می رود ضمن برخورد جلوی پرداخت حقوق های نجومی را بگیرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌ دوم نماز جمعه آبادان ، پست و مقام مسئولان را به برکت خون شهدا دانست و افزود: مسئولان باید در عمل پاسدار خون شهدا باشند.

وی اظهار داشت:چنانچه مسوولی در انجام وظیفه کوتاهی کند در قیامت باید پاسخگوی خون شهدا باشد لذا  مسوولان امر باید با شهدای گرانقدر عهد و پیمان ببندند که به سفارش آنها عمل کنند.

خطیب جمعه آبادان امنیت و آسایش امروز را حاصل جانفشانی شهدا دانست و گفت: شهدا جان خود را برای عزیز ماندن اسلام فدا کردند.

حجت الاسلام غبیشاوی با تقدیر از استقبال باشکوه مردم از پیکرهای مطهر  ۵۸ شهید بازگشته به کشور بیان کرد: کسانی که مسئولیت دارند نباید در استقبال از پیکرهای شهدا کوتاهی کنند.

وی در ادامه با تبریک روز پرستار گفت: پرستاران کشور در ۲ سال اخیر با وجود ویروس منحوس کرونا در خط مقدم سلامت برای حفظ سلامت مردم تلاش بی وقفه ای داشتند.

خطیب جمعه آبادان افزود: در شرایط کنونی که شیوع کرونا در جامعه کاهش یافته رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی اضرار به غیر و حرام است.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: مردم باید با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی زندگی روزمره خود را ادامه دهند تا این ویروس منحوس که جهان را در برگرفته رخ برکند.

وی در ادامه با تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مدیرعامل جدید این سازمان با حذف تشریفات نشان داده مخالف اشرافی گری است.

خطیب جمعه آبادان بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند باید برای ایجاد زیرساخت‌ها در منطقه کوشاتر باشد زیرا آبادان و خرمشهر از داشتن زیرساخت مناسب محروم هستند.

وی خواستار اهدای ماشین آلات برای جمع آوری پسماند از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به شهرداری آبادان شد و گفت: ماشین آلات شهرداری آبادان فرسوده و از کار افتاده هستتد و خدمت به مردم با این ماشین آلات سخت و دشوار است.

امام جمعه آبادان در پایان بیانات خود با انتقاد از کاشت نخل در بلوارهای آبادان گفت: کاشت نخل در بلوارها یک اقدام اشتباه است و جهاد کشاورزی آبادان باید در این اقدام برخورد کند.

منبع: ایرنا