عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر با تاکید بر حل مشکل بیکاری جوانان این شهرستان گفت: مسئولان برای رفع مسایل و مشکلات اشتغال جوانان در خرمشهر چاره اندیشی کنند. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور روز جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر بیان داشت: مشکل بیکاری […]

عصر خوزستان:

امام جمعه خرمشهر حل مشکل بیکاری جوانان این شهرستان را خواستار شد

آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر با تاکید بر حل مشکل بیکاری جوانان این شهرستان گفت: مسئولان برای رفع مسایل و مشکلات اشتغال جوانان در خرمشهر چاره اندیشی کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور روز جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر بیان داشت: مشکل بیکاری جوانان همچنان به قوه خود باقی است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید و با رویکرد مثبت آن فرصت‌های شغلی جدیدی در منطقه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در استخدام‌های افراد در شهرستان خرمشهر ابهام وجود دارد افزود: به دلیل نبود شفافیت و پاسخگو نبودن مسوولان ، در استخدام نیروهای بومی‌ در شرکت ها و کارخانه های این شهرستان ابهام وجود دارد که باعث سرگردانی جوانان بیکار در خرمشهر شده است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه مسئولان باید در خصوص استخدام افراد در شرکت ها و کارخانه های منطقه پاسخگو باشند گفت:به نمایندگی از جانب مردم از نماینده عالی دولت در شهرستان خرمشهر و رئیس شورای اشتغال همچنین مدیر عامل منطقه آزاد اروند در خواست می شود علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار منطقه به دنبال شفاف سازی در این زمینه باشند.

وی بر ایجاد یک مرکز کاریابی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: شفاف سازی در رابطه با استخدام افرادی که در این شهرستان جذب کار می شوند ضروری است.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری به مذاکرات گروه پنج باضافه یک در وین اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده ایران با منطق قوی، ایستادگی و پافشاری بر مواضع اصولی مانع زیاده خواهی دشمنان شده است.

 وی اظهار داشت:ملت ایران کمتر از لغو تمام تحریم‌های ظالمانه قبول نخواهند کرد و  اگر قرار باشد جمهوری اسلامی به تعهد خود عمل کند ولی طرف غربی به تعهدات خود عمل نکند و تحریم ها ادامه داشته باشد همان بهتر که هیچ توافقی در این رابطه صورت نگیرد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه با تغییر دولت و نگاه به توانمندی داخلی پایایه‌های تحریم‌ متزلزل شده است گفت: دولت مردمی و انقلابی با مدیریت جهادی درصدد اصلاح ساختار و اتکا به توانمندی داخلی و رفع موانع تولید و به کارگرفتن همه ظرفیت‌ها است.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از حضرت زینب(س) به عنوان الگوی زنان به خصوص پرستاران نام برد و افزود: پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت مردم هستند و ارزش  و مقام پرستار به اندازه ارزش سلامت است.

وی در ادامه گفت: کسی که از یک بیمار پرستاری کند در روز قیامت مقام والایی دارند لذا مسئولان و مردم قدر پرستاران را بدانند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

منبع: ایرنا