عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا – امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه ابرقدرت‌ها با ارعاب، تهدید و تحریم برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند گفت: اینگونه اقدامات دشمن بی نتیجه بوده و تیم ایران در مذاکرات هسته ای موفق عمل کرد. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدکمال موسوی در خطبه های این هفته […]

عصر خوزستان:

ایران در مذاکرات هسته ای موفق عمل کرد

اندیمشک – ایرنا – امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه ابرقدرت‌ها با ارعاب، تهدید و تحریم برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند گفت: اینگونه اقدامات دشمن بی نتیجه بوده و تیم ایران در مذاکرات هسته ای موفق عمل کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدکمال موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره به مذاکرات هسته ای و تحریم همه جانبه دشمن افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه مشکلات و تلاش های وسیع دشمن ، پای آرمان ها و اهداف بزرگ خود ایستاده و همچنان در این مسیر باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به حضور موفق تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: نباید شرایط به سمت و سویی پیش برود که این تلاش ها و پافشاری بر آرمان های انقلاب اسلامی خدشه دار شود .

امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران در ایام کرونا از سلامتی خود و خانواده هایشان گذشتند و زینب وار از مردم پرستاری کردند تا سلامت جامعه حفظ شود.

حجت الاسلام موسوی همچنین به ظرفیت های بی شمار شهرستان اندیمشک در زمینه های مختلف اشاره کرد و افزود: در اندیمشک ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد همچنین افراد شایسته ، اهل ایمان و با سواد بسیاری در اندیمشک بسر می برند که می توانند در امر پیشرفت شهرستان همدل باشند.
وی اظهار داشت: ای کاش این ظرفیت ها در پی دفع یکدیگر نبودند و بدنبال اتحاد و فتح قله های توسعه و پیشرفت منطقه حرکت می کردند.

منبع: ایرنا