در همایش پیاده روی خانوداگی به مناسبت روز پرستار با حضور استاندار خوزستان از پرستاران استان، تجلیل شد. در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی ویژه خانواده های کادر بهداشت و درمان که امروز (۱۹ آذرماه) به مناسبت روز پرستار با حضور صادق خلیلیان در اهواز برگزار شد، از تلاش گران این عرصه تجلیل به عمل […]


در همایش پیاده روی خانوداگی به مناسبت روز پرستار با حضور استاندار خوزستان از پرستاران استان، تجلیل شد.

در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی ویژه خانواده های کادر بهداشت و درمان که امروز (۱۹ آذرماه) به مناسبت روز پرستار با حضور صادق خلیلیان در اهواز برگزار شد، از تلاش گران این عرصه تجلیل به عمل آمد و قید قرعه نیز به شرکت کنندگان حاضر در همایش جوایزی اهدا گردید.

به گزارش ایسنا، صادق خلیلیان استاندار خوزستان نیز در این همایش پیاده روی، اظهار کرد: طبیعتا در این شرایط که مردم به سلامتی و تندرستی نیاز دارند، ورزش به عنوان یکی از ارکان سلامتی است. در این زمینه به ویژه ورزش همگانی و پیاده روی خانوادگی اهمیت بالایی دارد تا خانواده ها با شادابی کنار هم باشند که در این شرایط به این روحیه شاداب نیاز داریم.

وی با اشاره به استقبال خوب از این همایش، افزود: از هفته گذشته این کار در خوزستان آغاز شده و هر هفته تداوم خواهد داشت.

استاندار خوزستان گفت: برای رواج ورزش همگانی باید امکانات عمومی برای استفاده همگان فراهم شود. ورزش همگانی پایه اصلی سلامتی و پشتوانه قهرمان سازی است، بنابراین در این دولت ورزش همگانی را در دستور کار قرار دادیم.

خلیلیان گفت: ورزش همگانی را توسعه خواهیم داد تا پشتوانه ای برای ورزشکاران باشد.

انتهای پیام