عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر گفت: توقع مردم آن است که دولت و مجلس در تصویب و اجرای بودجه ۱۴۰۱ به قشر محروم، رونق تولید و مسئله تورم و معیشت و مسکن توجه داشته باشند. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه خرمشهر در مسجد جامع بیان […]

عصر خوزستان:

تصویب بودجه ۱۴۰۱  در مسیر توجه به قشر محروم و کاهش تورم باشد

آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر گفت: توقع مردم آن است که دولت و مجلس در تصویب و اجرای بودجه ۱۴۰۱ به قشر محروم، رونق تولید و مسئله تورم و معیشت و مسکن توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی جمعه خرمشهر در مسجد جامع بیان کرد: اعتقاد داریم با تدبیر و روحیه انقلابی و با مدیریت جهادی قطعا مشکلات کشور حل و فصل می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم افزود: مردم باید هوشیار باشند و به دنبال واقعیت باشند و رسانه ها حوادث را  منطبق با واقعیتها روایت کنند و خواص نیز باید در جهت تبیین قدم برداشته و حقایق را بازگو کنند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه مسئولان باید به مطالبه‌گران اهمیت دهند و برای نشست با مطالبه گران برنامه داشته باشند گفت: در اوج روایت‌ها هستیم که از هیچ چیز داستان می سازند و مسائل را تغییر می‌دهند و برای این کار از همه ابزارهای موجود استفاده می کنند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در ادامه به سخنان یک امام جمعه اهل سنت نسبت به ائمه اشاره کرد و گفت: وجه اشتراک اهل سنت و شیعه محبت اهل بیت(ع) است و به همین دلیل علمای اهل سنت به سرعت موضع گرفتند و آن امام جمعه عذرخواهی کرد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه از رسانه‌ها  بخاطر رصد مشکلات و طرح مطالبات مردم تشکر کرد و  گفت: تلاش خبرنگاران برنامه محور در رصد مشکلات قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور همچنین راه اندازی سامانه شفاف‌سازی شهرداری خرمشهر را حرکتی مثبت ارزیابی کرد  و گفت: این حرکت عامل بازدارندگی است.

وی در ادامه گفت: مشکل پل ارتباطی روستای منیخ باید هر چه سریعتر رفع شود و استاندار خوزستان نیز هم قول مساعد داده که اعتبارات  مورد نیاز آن تخصیص یابد.

منبع: ایرنا