عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچگونه گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا در بین دانش‌آموزان خوزستان به دلیل حضور در کلاس درس تاکنون گزارش نشده است. به گزارش ایرنا کوروش مودت روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در بین دانش آموزان خوزستان با […]

عصر خوزستان:

موردی از ابتلا به کرونا بین دانش‌آموزان حضوری خوزستان گزارش نشده است

اهواز – ایرنا – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هیچگونه گزارشی مبنی بر ابتلا به کرونا در بین دانش‌آموزان خوزستان به دلیل حضور در کلاس درس تاکنون گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا کوروش مودت روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در بین دانش آموزان خوزستان با توجه به حضوری شدن مدارس شناسایی نشده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های حضوری در خوزستان به صورت ۱۰ نفره و نوبت بندی دایر هستند افزود: همچنین تاکنون گزارش خاصی از سوی اولیا و دستگاه‌های مربوطه و مدارس در زمینه ابتلا شدن دانش آموزان دریافت نشده است.

وی گفت: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس رعایت می شود و حتی اگر یک دانش‌آموز به سرماخوردگی مبتلا شده باشد نباید به مدرسه بیاید. 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: هم اکنون تمامی مدارس در خوزستان حضوری هستند و کلاس‌ها سه روز در هفته به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

مودت با بیان اینکه تمامی امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود، افزود: برگزاری امتحانات به صورت مجازی تبعات منفی به همراه داشته است و باعث کاهش سطح یادگیری و در مواردی بازماندگی‌ تحصیلی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشاهده سویه جدید اُمیکرون در کشور، ستاد ملی مدیریت کرونا باید درباره حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌ها و امتحانات دانش‌آموزان تصمیم‌گیری کند که تاکنون چیزی در این خصوص ابلاغ نشده است.

طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، تاکنون ۹۱ درصد دانش‌آموزان استان دز اول کرونا را دریافت کرده‌اند.

هم اکنون تمامی شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

منبع: ایرنا