عصر خوزستان: آبادان- ایرنا- امام جمعه آبادان ضمن گرامیداشت حماسه حضور ۹ دی مردم در مقابل فتنه گران گفت: مردم با حضور به موقع خود در عرصه‌های مختلف سیاسی پشتیبان نظام و انقلاب هستند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان اظهارداشت: مردم همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند هرچند […]

عصر خوزستان:

امام جمعه آبادان: مردم ایران همیشه در صحنه‌های سیاسی حضور دارند

آبادان- ایرنا- امام جمعه آبادان ضمن گرامیداشت حماسه حضور ۹ دی مردم در مقابل فتنه گران گفت: مردم با حضور به موقع خود در عرصه‌های مختلف سیاسی پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان اظهارداشت: مردم همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند هرچند از عملکرد بعضی از مسوولان رضایت ندارند.

وی افزود: دولت آقای رییسی باید مسوولان ضعیف را شناسایی و مسوولان جهادی را جایگزین آنها کند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به بارندگی هفته گذشته در منطقه و حضور به موقع و آمادگی نیروهای شهرداری و آبفا برای رفع سریع آبگرفتگی افزود: آمادگی و سرعت عمل بین آبفا و شهرداری آبادان جای قدردانی دارد ولی این بدین معنی نیست که مشکل آبگرفتگی در معابر و خیابان‌ها نبود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه آبادان به هفت دی سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی اشاره کرد و گفت: حضرت امام (ره) به منظور مبارزه با بیسوادی فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی را در سال‌های اول انقلاب دادند.

امام جمعه آبادان به مشکل افت تحصیلی دانش‌آموزان پس از فراگیری کرونا در  آبادان و خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد:مسوولان آموزش و پرورش برای جبران عقب ماندگی و افت تحصیلی دانش آموزان چاره اندیشی کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه یاد و خاطره آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان را گرامی داشت و گفت: باید حتما از مجاهدت‌های این بزرگوار یاد کنیم چرا که در دفاع مقدس نقش موثری در پشت جبهه داشتند.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد:هزینه برگزاری مراسم سالگرد رحلت آیت الله جمی امام جمعه فقید آبادان به عنوان بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار و ایتام توزیع شود تا الگویی برای دیگران باشد.

منبع: ایرنا