عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر ۹ دی را نماد بصیرت، زمان شناسی و ولایتمداری ملت ایران دانست و گفت: مردم در این روز با بصیرت و مجاهدت خود طرح دشمن برای براندازی انقلاب و نظام را خنثی کردند. به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این […]

عصر خوزستان:

امام جمعه خرمشهر: ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری مردم است

آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر ۹ دی را نماد بصیرت، زمان شناسی و ولایتمداری ملت ایران دانست و گفت: مردم در این روز با بصیرت و مجاهدت خود طرح دشمن برای براندازی انقلاب و نظام را خنثی کردند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر افزود: آنچه که ما را از این فتنه ۸۸ نجات داد مدد الهی و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری است چراکه این رهبر فرزانه با قاطعیت جلوی فتنه گران ایستادند و راه را به مردم نشان دادند.

وی ادامه داد: دشمن انقلاب اسلامی آمریکا، صهیونیست و استکبار جهانی به چیزی کمتر از نابودی جمهوری اسلامی راضی نیستند و ما باید بدانیم دشمن همان دشمن است و نباید از مکر آن غافل شویم.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به آغاز تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح ما ارتش و سپاه آماده پاسخگویی هستند اما نه فقط مراکز حساس و حیاتی صهیونیست‌ها و پایگاه‌های آمریکا در منطقه بلکه بنا به خواست مردم درصورت کمترین تعرض، تل آویو با خاک یکسان می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه خرمشهر با اشاره به راه اندازی سامانه کاریابی گفت: راه اندازی این سامانه بسیار با اهمیت است چراکه علاوه بر شفاف سازی و ایجاد فرصت های شغلی جلوی رانت خواری اشتغال را بگیرد.

وی خواستار عملیاتی شدن این طرح توسط دولت شد و افزود: همه وزارتخانه‌ها باید در این زمینه همکاری کنند و همه دستگاه‌ها با قدرت وارد شوند.

امام جمعه خرمشهر بیان داشت: در جلسه‌های اخیر شورای اشتغال خرمشهر با حضور واحدهای تولیدی مقرر شد ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی به شورای اشتغال اعلام شوند همچنین شاخص و ملاک اشتغال مشخص شود تا هر جذب و استخدام نیرویی بر اساس اشراف شورای اشتغال انجام گیرد اما از آن زمان تاکنون هیچ اتفاقی صورت نگرفته است.

وی از وضعیت نابسمان بازارهای خرمشهر انتقاد کرد و گفت: این وضعیت موجب نارضایتی مردم شده است لذا مسئولان شهری باید با اقدام مشترک نسبت به رفع مشکلات بازارها اقدام کنند.

منبع: ایرنا