معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: جلسات و مجالس گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی لازم است اما کافی نیست بلکه باید اندیشه این شهید در مدیریت کشور و خانواده‌ها سایه افکند. به گزارش ایسنا، رضا نجاتی در ستاد گرامیداشت مراسم تشییع پیکر پاک شهدا، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، سالگرد شهدای مظلوم هویزه […]


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: جلسات و مجالس گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی لازم است اما کافی نیست بلکه باید اندیشه این شهید در مدیریت کشور و خانواده‌ها سایه افکند.

به گزارش ایسنا، رضا نجاتی در ستاد گرامیداشت مراسم تشییع پیکر پاک شهدا، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، سالگرد شهدای مظلوم هویزه و حماسه نهم دی‌ماه، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است و اندیشه شهید سلیمانی باید همیشه زنده باشد. جوانان امروز نیازمند این تفکر و اندیشه هستند.
او ادامه داد: در ۹ دی ‌ماه مردم به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند و در مقابل دشمنان و افرادی که به دستگاه امام حسین(ع) توهین کردند و می‌خواستند فتنه‌ای را رقم بزنند ایستادند. آن اتفاق با حرکت خودجوش مردم و مدیریت مقام معظم رهبری به حماسه تبدیل شد.
وی با اشاره به گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: اگر چه سال گذشته به دلیل وضعیت کرونایی برنامه مفصلی برای سالگرد شهید سلیمانی نداشتیم اما امسال بنا بر مصوبات ستاد ملی کرونا اقدام خواهیم کرد و برنامه‌های خوبی در سطح استان برگزار خواهد شد. خون پاک شهید سلیمانی شاکله رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از هم می‌پاشد و بی‌آبرویی این رژیم را افزایش می‌دهد.
نجاتی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است و اندیشه شهید سلیمانی باید همیشه زنده باشد. جوانان امروز نیازمند این تفکر و اندیشه هستند. این جلسات و مجالس لازم است اما کافی نیست بلکه باید اندیشه این شهید در مدیریت کشور و خانواده‌ها سایه افکند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان درباره مراسم تشییع پیکرهای شهدا در اهواز و استان گفت: به مناسبت تشییع پیکر این شهدا شهرداری فضاسازی در شهر را به صورت جدی دنبال کند. همچنین روابط عمومی‌های ادارات باید درباره این مراسم به کارکنان خود اطلاع‌رسانی کنند.
او تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان بحث تبلیغات این مراسم را انجام دهد و امکاناتی که برای تسهیل حضور مردم در مراسم باید ایجاد شود از جمله مواکب(ایستگاه‌های صلواتی) و موارد امنیتی و انتظامی طراحی شود. همچنین سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز وسایل حمل و نقل عمومی را برای شهروندان که می‌خواهند از حاشیه شهر در مراسم شرکت کنند، آماده کند.
انتهای پیام