عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- فرماندار رامهرمز با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه پخت و توزیع نان با کمبود روبرو نیست، گفت: دلیل صف های طولانی نان در رامهرمز تغییر ضایعه مردم و افزایش تقاضا است. هرمز بهاروند جمعه شب ، اظهارداشت: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد افزایش تقاضا و طولانی شدن صف های […]

عصر خوزستان:

فرماندار رامهرمز: افزایش تقاضا باعث طولانی شدن صف نانوایی‌ها شد

اهواز- ایرنا- فرماندار رامهرمز با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه پخت و توزیع نان با کمبود روبرو نیست، گفت: دلیل صف های طولانی نان در رامهرمز تغییر ضایعه مردم و افزایش تقاضا است.

هرمز بهاروند جمعه شب ، اظهارداشت: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد افزایش تقاضا و طولانی شدن صف های نان در تمامی شهرهای استان و بعضا کشور مشاهده شده است.

وی افزود: دلیل این شرایط، افزایش قیمت برنج و گرایش مردم برای مصرف بیشتر نان است به همین دلیل نیز نانوایی های شهرستان رامهرمز مانند دیگر شهرها با صف های طولانی مردم برای تهیه نان روبرو شده اند.

فرماندار شهرستان رامهرمز با رد برخی اخبار مبنی بر کمبود نان تصریح کرد: نظارت های لازم برای پخت نان در شهرستان انجام می شود و تلاش شده تا نانوایی ها در طول مدت زمان تعیین برای عرضه نان فعالیت داشته باشند.

بر اساس این گزارش، متوسط سرانه مصرف آزاد در کشور برای هر نفر ۷.۵ کیلوگرم است.

منبع: ایرنا