فرمانده انتظامی آبادان از کشف ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در یک انبار ضایعاتی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در پی دستگیری و اعترافات برخی سارقان مبنی بر فروش اموال مسروقه به انبارهای ضایعاتی حاشیه شهر آبادان، بررسی موضوع و شناسایی انبارها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار […]


فرمانده انتظامی آبادان از کشف ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه در یک انبار ضایعاتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در پی دستگیری و اعترافات برخی سارقان مبنی بر فروش اموال مسروقه به انبارهای ضایعاتی حاشیه شهر آبادان، بررسی موضوع و شناسایی انبارها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در همین ارتباط ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری در قالب طرح عملیاتی پلیس پیشگیری، موفق شدند یک انبار ضایعاتی مخفی و متخلف که در حاشیه شهر اقدام به نگهداری اموال مسروقه می‌کرد را شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی از این انبار مقادیری اموال مسروقه از قبیل ۱۴ درب منهول، ۱۹ ماشین بولت برق، ۴۳ متر سیم مسی هوایی به همراه دو قیچی بزرگ، سه براکت برق، ۳۵ عدد ابزارآلات برقی و فلزی معابر، دو سبد فضای سبز، شش کلاف فنس و سایر اموال مربوط به ادارات دولتی همراه با مقادیری مواد مخدر کشف کردند.
سرهنگ زلقی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در همین ارتباط دو مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
انتهای پیام