عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول گفت: انجام مراحل و فرآیندهای قانونی برای قطع درختان و اجرای طرح‌های شهرستان دزفول ضروری است. علی فرهمندپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انجام هر اقدام و پیشرفت هر طرحی نیازمند طی کردن مراحل قانونی است، افزود: هر اقدامی باید در راستای قانون صورت گیرد در […]

عصر خوزستان:

فرماندار دزفول: انجام فرآیندهای قانونی برای قطع درختان ضروری است

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول گفت: انجام مراحل و فرآیندهای قانونی برای قطع درختان و اجرای طرح‌های شهرستان دزفول ضروری است.

علی فرهمندپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انجام هر اقدام و پیشرفت هر طرحی نیازمند طی کردن مراحل قانونی است، افزود: هر اقدامی باید در راستای قانون صورت گیرد در غیر این صورت از هیچ یک از اقدامات انجام شده توسط مدیران، حمایت نخواهیم کرد.
وی بیان کرد: قطع درختان برای اجرای طرح‌ها نیازمند طی کردن فرآیندهای قانونی است که از مجموعه شهرداری‌های شهرستان انتظار می‌رود دقت لازم را در اجرای قوانین داشته باشند.
فرماندار ویژه دزفول آشنایی مدیران با قوانین و چارچوب‌های کاری را یکی از مهم‌ترین ارکان‌ مدیریتی دانست و افزود: این موضوع از وقوع مشکل و چالش‌های کاری می‌کاهد.

وی افزود: قانون تعیین کرده که یک شهردار چند سال باید در شهرداری به عنوان یک مدیر میانی مشغول به خدمت باشد تا به قوانین اشراف کامل پیدا کند.
فرهمندپور بیان کرد: مجموعه فرمانداری در پیگیری مطالبات قانونی و رسیدگی به موضوعات مطرح شده از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد به همین منظور کارگروهی با عنوان نهضت فضای سبز در فرمانداری دزفول برگزار و موارد بررسی شد.

به گزارش ایرنا اخیرا قطع درختان در نقاط مختلف شهرستان دزفول باعث گلایه مندی شهروندان و دوستداران محیط زیست شده است. 

منبع: ایرنا