عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان گفت: طرح امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان زیرحمایت، برای ارایه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در این کمیته اجرا شد. به گزارش ایرنا لفته میاحی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه […]

عصر خوزستان:

طرح امداد هوشمند در کمیته امداد امام (ره) خوزستان اجرا شد

اهواز – ایرنا – مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان گفت: طرح امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان زیرحمایت، برای ارایه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در این کمیته اجرا شد.

به گزارش ایرنا لفته میاحی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان در اهواز بیان کرد: در این طرح صدقات، اعانات و مساعدت خیران از طریق روش‌های نوین دریافت می‌شوند.

وی افزود: مددجویان زیرپوشش و نیز نیکوکاران می توانند از طریق آدرس اینترنتی soha.emdad.ir ، به صورت الکترونیکی با کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در تعامل باشند.
میاحی ایجاد اشتغال پایدار در زمینه مشاغل نوین، نوآور و دانش‌بنیان برای مددجویان با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را از برنامه‌های این اداره کل دانست.

مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: حمایت از فرزندان مددجویان دانشگاهی، کارآفرین و استعدادهای درخشان به‌ منظور رونق کسب‌وکارهای نوین و نوآور با بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی آموزشی و کاربردی در اولویت برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی است.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وفناوری خوزستان با هدف ارایه اقدامات پژوهشی، دانش بنیان و فناورانه طرح‌های علمی پژوهشی کمیته امداد در زمینه های مختلف اشتغال دانش بنیان، توانمندسازی کارکنان و نیازمندان، امداد هوشمند و کارآمد، و نظام پیشنهادات مردمی درجهت توسعه روش‌های نوین فناوری به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار خوزستان از هفتم تا ۹ دی از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ عصر در محل نمایشگاه های دایمی خوزستان در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا