عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ترویج ورزش همگانی در خوزستان در اولویت برنامه‌های این اداره کل است و در این راستا برنامه‌های مختلفی داریم. به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز چهارشنبه در آیین آغاز مسابقات کارکنان دولتی خوزستان در اهواز بیان کرد:  استاندار خوزستان بارها به ورزش […]

عصر خوزستان:

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان: ترویج ورزش همگانی در اولویت است

اهواز – ایرنا – سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ترویج ورزش همگانی در خوزستان در اولویت برنامه‌های این اداره کل است و در این راستا برنامه‌های مختلفی داریم.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز چهارشنبه در آیین آغاز مسابقات کارکنان دولتی خوزستان در اهواز بیان کرد:  استاندار خوزستان بارها به ورزش همگانی تاکید داشته و خود نیز در همایش‌های پیاده روی شرکت می‌کند و این اداره کل نیز نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی دارد.

وی گفت: با توجه به کاهش آمار مبتلایان کرونا، لازم بود در استان و در بین کارکنان دولت شور و نشاطی ایجاد شود که امیدواریم بتوانیم در آینده این مسابقات را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه امروزه ورزش با مسایل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … گره خورده و نگاه دولت مردان به ورزش تنها یک نگاه جزیی نیست افزود: انجام امورات یک دستگاه، مستلزم سلامت کارکنان آن مجموعه است و ورزش بهترین راه برای سلامتی افراد است.

خوزستان میزبان مسابقات کشوری کارکنان دولت

سرپرست اداره کل ورزش  و جوانان خوزستان با بیان اینکه با هماهنگی صورت گرفته خوزستان بهمن امسال میزبان مسابقات کشوری کارکنان دولت خواهد بود گفت: امیدواریم با برگزاری این گونه مسابقات شادی و نشاط را در بین کارمندان و کارکنان دولت  گسترش دهیم.

وی افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که بخشی از اعتبارات خود را به ورزش اختصاص دهند زیرا این موضوع باعث سلامتی کارکنان و خانواده‌های آنها خواهد شد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان نیز گفت: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، برنامه‌های خوبی برای کمیته ورزش کارکنان دولت داریم و در آینده سعی می کنیم مسابقات بیشتری را در استان برگزار کنیم.

رضا باقری افزود: هیات ورزش‌های همگانی از سه بخش آمادگی جسمانی، توسعه فعالیت های ورزشی و ورزش های رفاهی و تفریحی تشکیل شده و ورزش کارکنان دولت یکی از کمیته های زیرمجموعه این هیات است.

به گزارش ایرنا این مسابقات از روز چهارشنبه به مدت ۱۲ روز در سالن ورزشی گیت آب و برق خوزستان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در ۲ بخش آقایان و بانوان در رشته‌های آمادگی جسمانی، بدمینتون، دارت، طناب کشی، فوتسال، شنا و والیبال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این آیین حرکات نمایشی توسط انجمن پارکور، انجمن موی تای، کیک بوکسینگ، طناب زنی و رژه تیم های شرکت کننده برگزار شد.

منبع: ایرنا