عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۶هزار و ۷۳۷ نفر از گروه هدف ۱۸ سال به بالا در خرمشهر تاکنون دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند. ساسان قربانی روز چهارشنبه ، بیان کرد: از این تعداد پنج هزار و ۸۷۹ نفر شهری و ۸۵۸ روستایی دُز سوم را […]

عصر خوزستان:

۶ هزار و ۷۳۷ نفر در خرمشهر دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند

آبادان – ایرنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۶هزار و ۷۳۷ نفر از گروه هدف ۱۸ سال به بالا در خرمشهر تاکنون دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

ساسان قربانی روز چهارشنبه ، بیان کرد: از این تعداد پنج هزار و ۸۷۹ نفر شهری و ۸۵۸ روستایی دُز سوم را تزریق کرده‌اند که به ترتیب ۷.۳۱ درصد و ۲.۴۶ درصد جمعیت هدف را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از ۱۳۲ هزار و ۸۱۶ نفر جمعیت گروه هدف بالای۱۲ سال جمعیت شهری و روستایی خرمشهر تاکنون ۸۰.۳۴ درصد جمعیت شهری و ۶۲.۴۳ درصد جمعیت روستایی دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

قربانی جمعیت هدف ۱۲ تا ۱۸ سال شهرستان خرمشهر را ۱۹ هزار و ۲۳۲ هزار نفر اعلام و بیان کرد: از ابتدای طرح واکسیناسیون تاکنون ۷۰.۱۸درصد شهری و ۶۶.۴۷ درصد روستایی خرمشهر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزی گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون از تعداد ۱۵ هزار و ۶۴۱ دانش‌آموز خرمشهری ۱۳ هزار ۲۶۲ دانش آموز نسبت به تزیق دُز اول واکسن اقدام کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به ترزیق واکسن دُز دوم جمعیت هدف ۱۲ سال به بالا در خرمشهر افزود: تاکنون از ۴۰ هزار و ۷۳۵ جمعیت هدف روستایی ۴۳ درصد و ۹۲ هزار و ۸۱ جمعیت شهری خرمشهر۶۷ درصد دُز دوم را تزریق کرده‌اند.

 به گزارش ایرنا مرکز درمانی امام علی(ع) در جزیره مینو و مرکز روستای کفیشه، شهید ستون گر در منطقه عباره، امام حسین(ع) در مرکز بهداشت سرحانیه، امام جعفر الصادق(ع)، طالقانی، شهید موسوی و منیخ مراکز تزریق واکسن در خرمشهر هستند.

شهرستان خرمشهر با حدود ۱۶۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

منبع: ایرنا