عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس هیات پزشکی ورزشی با اشاره به برگزاری پویش نذر خون توسط جامعه ورزش و جوانان خوزستان در اهواز، از مردم دعوت کرد تا در این پویش شرکت کنند. دکتر منصور روزدار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج […]

عصر خوزستان:

دعوت هیات پزشکی ورزشی خوزستان برای حضور در پویش نذر خون

اهواز – ایرنا – رییس هیات پزشکی ورزشی با اشاره به برگزاری پویش نذر خون توسط جامعه ورزش و جوانان خوزستان در اهواز، از مردم دعوت کرد تا در این پویش شرکت کنند.

دکتر منصور روزدار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، روز ۱۵ دی پویش نذر خون جامعه ورزش توسط هیات پزشکی ورزشی خوزستان با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

وی افزود: توجه به حس نوعدوستی و حمایت از بیماران نیازمند افرادی که از شرایط عمومی برای اهدای خون برخوردار هستند، می‌توانند در این اقدام پیشگام شوند.

رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی این پویش مشارکت مردم برای درمان بیماران نیازمند به خون است گفت: اشاعه فرهنگ اخلاق مداری و منش پهلوانی در ورزش از دیگر اهداف اجرای این پویش است.

وی افزود: امیدواریم با تداوم این حرکت شایسته خانواده ورزش خوزستان، ذخایر بانک خون خوزستان در شرایط بسیار خوبی قرار گیرد.

زنان و مردان از سن ۱۸ سال تا سن ۶۰ سالگی و در صورت اهداکننده مستمر بودن تا سن ۶۵ سالگی می‌توانند خون اهدا کنند.

استان خوزستان بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۳۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

منبع: ایرنا