عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: سفر کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس، از نوروز آینده، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور نماینده‌ای از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سرگرفته می‌شود. به گزارش ایرنا سردار پاسدار نادر ادیبی روز پنجشنبه […]

عصر خوزستان:

سفر کاروان‌های راهیان نور پس از ۲ سال از سر گرفته می‌شود

آبادان – ایرنا – دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: سفر کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس، از نوروز آینده، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور نماینده‌ای از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سرگرفته می‌شود.

به گزارش ایرنا سردار پاسدار نادر ادیبی روز پنجشنبه در سی و پنجمین همایش روسای اورژانس‌های سراسر کشور در آبادان افزود: امسال آماده‌تر از سال‌های گذشته کاروان‌های راهیان نور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سراسر یادمان‌های جنوب و غرب کشور حضور خواهند یافت.

وی توجه به ارزش‌های دفاع مقدس را یکی از مهمترین ارکان فرهنگی کشور دانست و بیان کرد: دفاع مقدس منشا تحولات بزرگی در کشور است و افراد بسیاری در این مکتب تربیت شده‌اند و توانستند در بستر معارف دینی انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: تعطیلی سفر کاروان‌های راهیان نور به دلیل فراگیری کرونا فرصتی شد تا نواقص و کمبودها را در مناطق عملیاتی برطرف کنیم و توسعه عمرانی در یادمان‌های دفاع مقدس را در این ایام شاهد بودیم.

سردار پاسدار ادیبی بیان کرد:اگر چه اکنون در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دوران دفاع مقدس بخشی از کاروان‌های راهیان نور حضور دارند ولی تلاش بر این است که هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم تعداد کاروان‌های راهیان نور در مناطق حماسه و دفاع افزایش یابد.

وی ادامه داد: تمامی زیرساخت‌ها برای استقبال از زایران مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در حال انجام است تا مردم بتوانند از درس‌ها و عبرت‌های این مناطق استفاده کامل را ببرند.

سردار ادیبی بیان کرد: با تدارکات و پیش بینی انجام شده مردم و اعضای کاروان‌های راهیان نور با خیال راحت می‌توانند از یادمان‌های دفاع مقدس دیدن کنند.

وی افزود: توسعه اعزام کاروان‌های گروهی و اردویی راهیان نور در دستور کار قرار دارد.

سی‌وپنجمین همایش روسای اورژانس کشور از روز چهارشنبه در اردوگاه میثاق آبادان آغاز شده است و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

منبع: ایرنا