عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا -امام جمعه اندیمشک با تقدیر از حضور مردم این شهرستان در آیین گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی گفت: این روز بزرگ یادآور هوشیاری و بیداری ملت ایران اسلامی است که در همه میدان‌های سخت سربلند بیرون آمده‌اند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی در خطبه‌های این هفته نماز […]

عصر خوزستان:

 امام جمعه اندیمشک:۹ دی یادآور بیداری ملت ایران است

اندیمشک – ایرنا -امام جمعه اندیمشک با تقدیر از حضور مردم این شهرستان در آیین گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی گفت: این روز بزرگ یادآور هوشیاری و بیداری ملت ایران اسلامی است که در همه میدان‌های سخت سربلند بیرون آمده‌اند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: حضور مردم در آیین سالروز این حماسه تاریخی نشان دهنده ولایتمداری آنان است و ملت ما ثابت کرده در همه آزمون ها سربلند خواهد بود.
وی گفت: حضور شما مردم در این آیین دفاع از مظلوم بود چون انقلاب اسلامی مظلوم است و به برخی که خدمت بیشتری کرده متاسفانه از آنها خیانت بیشتری دیده است.
وی با اشاره به فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، وی را بزرگ مردی برای همه تاریخ دانست و بیان کرد: شهادت اتفاقی نیست و شهادت برای مردان خدا عقبه طولانی دارد؛ شهید باید شهید زندگی کند تا او را بپذیرند.

وی ادامه داد: شهادت مدال افتخاری است که به هر کسی نمی‌دهند؛ این نشان افتخار و عزت و تاج بالاترین مدالی است که در راه رسیدن به خدا وجود دارد.
خطیب جمعه اندیمشک با اشاره به فرارسیدن نخستین سالگرد ارتحال آیت اله مصباح یزدی، افزود: علامه مصباح یزدی آبرویش را برای دفاع از ارزش ها گذاشت و از نظام و انقلاب دفاع کرد.

وی همچنین با اشاره به سالگرد ارسال نامه تاریخی حضرت خمینی(ره) به گورباچوف رهبر شوروی سابق، و تأثیرگذاری امام راحل (ره) بر سایر جوامع بیان کرد: امروز بسیاری از کشورها به عظمت و عزت جمهوری اسلامی پی برده و مجذوب آن شده‌اند.

منبع: ایرنا