عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت‌: ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پنج طرح زمین چمن فوتبال در شهرستان آبادان اختصاص یافت. به گزارش ایرنا حمید بنی‌تمیم پنجشنبه در جریان بازدید از اماکن ورزشی آبادان افزود:این مقدار اعتبار برای ساخت یک زمین چمن مصنوعی و ۲ […]

عصر خوزستان:

۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پنج طرح زمین فوتبال آبادان اختصاص یافت

آبادان – ایرنا – سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت‌: ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پنج طرح زمین چمن فوتبال در شهرستان آبادان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا حمید بنی‌تمیم پنجشنبه در جریان بازدید از اماکن ورزشی آبادان افزود:این مقدار اعتبار برای ساخت یک زمین چمن مصنوعی و ۲ چمن طبیعی در آبادان، یک زمین چمن در اروندکنار و یک زمین چمن در شهر چوئبده اختصاص یافته و تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود:عملیات احداث چهار زمین چمن طبیعی و یک زمین چمن مصنوعی در آبادان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل نبود بودجه متوقف شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در خصوص جداسازی هیات‌های ورزشی منطقه آزاد اروند از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این جدا سازی باید بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد و در صورت فراهم بودن پیشرفت ورزش در اروند امکان جدا شدن آن از ورزش خوزستان میسر خواهد شد.

وی خواستار حمایت صنایع مختلف از تیم‌های لیگ برتری استان خوزستان شد و بیان کرد: متاسفانه از زمانی که با بندهای قانونی حمایت صنایع از تیم‌های لیگ برتری خوزستان گرفته شد این تیم‌ها را با چالش مواجه کرد. 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدواریم راهکاری برای حمایت دوباره صنایع از تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ‌های مختلف ارائه شود تا بار دیگر شاهد شکوفایی این تیم ها و افتخارآفرینی آنها باشیم.

بنی‌تمیم با انتقاد از نحوه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی گفت: ماده قانونی ۸۸ واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی به درستی اجرا نشده و اغلب  ورزشکاران با مشکل نداشتن سالن تمرین مواجه شده اند.

وی اظهار داشت: این قانون باید به گونه ای عملیاتی شود تا سود حاصله درآمدها در اختیار هیات ها و ورزشکاران قرار گیرد.

منبع: ایرنا